Download-Erinnerungen von Microsoft stoppen; how can I deactivate download-reminders from...

Diskutiere und helfe bei Download-Erinnerungen von Microsoft stoppen; how can I deactivate download-reminders from... im Bereich Outlook.com im Windows Info bei einer Lösung; I have a hotmail.com mailbox and generated a mailbox download I downloaded it - everything fine. But now I permanently get reminders („your download... Dieses Thema im Forum "Outlook.com" wurde erstellt von Mark111000, 6. Februar 2019.

1. Mark111000
    Mark111000 Gast

Download-Erinnerungen von Microsoft stoppen; how can I deactivate download-reminders from...

I have a hotmail.com mailbox and generated a mailbox download
    I downloaded it - everything fine.

But now I permanently get reminders („your download is ready“). I downloaded twice, but still get daily reminders.

Thanks for help!

Ich freue mich sehr über Hinweise. Microsoft bietet keine Unterstützung an und mit der Suche in der Community kam ich auch nicht weiter.

2. LordAlukard Win User

Download-Erinnerungen von Microsoft stoppen; how can I deactivate download-reminders from Microsoft

Dear Mark,

I am an independent advisor, and I am trying to help other users in Community using my experience with Microsoft products.

Try to use another browser, and In Private mode. Sometimes extensions or cookies can block authorization and cause problems. It is also recommended to clear cache and cookies from time to time. In this article you will find the way how to delete the cache and
    cookies for most of the browsers
    https://www.wikihow.com/Delete-Tracking-Cookies

It is better to avoid Safari, Firefox and Chrome for this as there are lots of problems with browsers recently

https://support.office.com/en-us/article/fixes-...
    That is why please test this in Microsoft Edge and Internet Explorer in Private (CTRL+SHIFT+P)

Note: This is a non-Microsoft website. The page appears to be providing accurate, safe information. Watch out for ads on the site that may advertise products frequently classified as a **** (Potentially Unwanted Products). Thoroughly research any product advertised
    on the site before you decide to download and install it.

Please share the results!
  3. Gijs_H Win User

Outlook 2010 (Win 10)

Hallo Volker,

danke für deine Nachricht.

Ich verstehe, dass du deine Erinnerungen nicht löschen und Termine nicht speichern kannst. Versuchen wir dies zu lösen:

1. Erinnerungen löschen
    2. Termine speichern

Lass uns wissen, ob es klappt.

Mit freundlichen Grüßen,

Gijs H.
  4. YamanNeameh Win User

Microsoft Partner Network

Hi Christian,

I have the same problem, I received same mail from Microsoft, can you please tell me how did you manage to enroll yourself in MPN after receiving this email?

Thank & Best regards

Yaman Neameh

Application Developer Engineer by Accenture
  5. MarieBischoff1 Win User

Outlook 365 / Kalender

hallo,

auf MFCMAPI war ich schon gestoßen, aber anscheinend war der download fehlerhaft, jedenfalls fehlte die .exe. Ich hab es dann aus anderer Quelle noch mal heruntergeladen und mich da durchgewurschtelt und gerade outlook gestartet ...

Und das scheint zu funktinieren, das reminders Fenster erscheint nicht mehr. JUCHHU!

Vielen Dank!
  6. nurdandizdar Win User

ich will zurück zu meinen alten hotmail

I hate the outlook format that is implemented on my hotmail account , how can I have it back to how it was before
  7. User Advert

Hi,

willkommen im Windows Forum!
Thema:

Download-Erinnerungen von Microsoft stoppen; how can I deactivate download-reminders from... - Outlook.com

Die Seite wird geladen...

Download-Erinnerungen von Microsoft stoppen; how can I deactivate download-reminders from... - Similar Threads - Download Erinnerungen Microsoft

Forum Datum

How to download

How to download: Hallo, ich würde gerne das für Studenten kostenfreie OFFICE-PAKET nicht nur online nutzen, sondern auch als Desktop-Anwednung offline verwenden. Wie ist mir das möglich? Installieren kann ich...
Microsoft Office 18. September 2018

How can i delete my Account?

How can i delete my Account?: How can i delete my Office 365 Account?
Microsoft Office 26. Januar 2018

How can i delete my Account?

How can i delete my Account?: How can i delete my Office 365 Account?
Microsoft Office 25. Januar 2018

Can I import a library from Excel to the BPM from LCS

Can I import a library from Excel to the BPM from LCS: Hello everyone, currently I'm working with a LCS-project. Now I have a lot of processes I want to import from a Excel-sheet to the Business Process Modeller in Lifecycle Services. I can't see...
Microsoft Office 12. Januar 2018

Can I import a ibrary from Excel to the BPM from LCS

Can I import a ibrary from Excel to the BPM from LCS: Hello everyone, currently I'm working with a LCS-project. Now I have a lot of processes I want to import from a Excel-sheet to the Business Process Modeller in Lifecycle Services. I can't see...
Microsoft Office 11. Januar 2018

How can I verify my account?

How can I verify my account?: Since last week I can not send anymore e-mails thru outlook 2010 where I have configured my outlook.com accounts as pop3. I would like to verify my account because I have seen in some chats that...
Outlook.com 17. Oktober 2016

Kostenlose Downloads von Microsoft

Kostenlose Downloads von Microsoft: Hier finden Sie die richtigen Entwicklungswerkzeuge, mit denen Sie sofort loslegen können: die kostenlosen Visual Studio Express Editions von Microsoft und die Klassenbibliothek .NET Framework....
Internetadressen, die man einfach kennen muss. 27. Oktober 2007
Download-Erinnerungen von Microsoft stoppen; how can I deactivate download-reminders from... solved
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.