hub site integration of document library from sub page

Diskutiere und helfe bei hub site integration of document library from sub page im Bereich Microsoft Office im Windows Info bei einer Lösung; Hi, is it possible to show files out of a document library located on a SharePoint Communication Site, which is a Sub-Site of a Hub-Site, directly on... Dieses Thema im Forum "Microsoft Office" wurde erstellt von Markus Dorrmann, 9. August 2018.

1. hub site integration of document library from sub page

Hi,

is it possible to show files out of a document library located on a SharePoint Communication Site, which is a Sub-Site of a Hub-Site, directly on the hub site, using the preview webpart?

Seems like I have to transfer the file to a library on the Hub-Site itself, to show it in a Web Part there. This would lead to a "double structure", which is not wanted.

Thanks for an advise.

Markus

2. theking2 Win User

Aus der Liste "Geteilt" entfernen funktioniert nicht

Site Administration

Site libraries and lists

Customize 'Documents'

Advanced settings

Reindex Document Library
  3. Ingo TSV Win User

Export der Daten einer Seitenbibliothek

Hi Georgi,

maybe I should specify a bit. I am talking about a public Sharepoint Site, here I have a list of Subsites which I want to export. I know it works for an "Intranet" with document libraries and lists, but for a Site library on a public sharepoint site, the
    menu item does not exist.

Cheers

Ingo
  4. Georgi T. Win User

Benachrichtigung bei Änderungen in Privater Gruppe funktionieren nicht

Hallo Torsten,

Diese Funktionalität ist momentan nicht gegeben, aber es wird bereits daran gearbeitet sie zu implementieren.

Zitiere:

"Recently we’ve begun to rollout a new files experience in Groups that surfaces common document library capabilities. As a SharePoint user, you’ll find the capabilities of document libraries in Groups to be equal to that of a document library in
    other team sites in Office 365."

Hier ist der Link als Referenz.

Mit freundlichen Grüßen,

Georgi Taskov

Microsoft Office 365 Support Engineer

Bitte markieren Sie diese Antwort als ‚überprüft‘, wenn diese Ihnen weiterhelfen konnte, so dass auch andere Teilnehmer von der Lösung profitieren können.
  5. Lisa Wilke-Thissen Win User

word 2011 print from page to page

Hi,

does your document include section breaks, where page numbering restarts with 1? Then you have to print for example s2-s3 (section 2 to section 3) instead of page 2 to page 3.

Cheers,

Lisa
  6. RollyZH Win User

word 2011 print from page to page

No, in the preview it shows all pages as well. However, it I print from the preview, the page selection works fine. Same as if I print a pdf document, then it also works fine.

Regards,

Rolly
  7. User Advert

Hi,

willkommen im Windows Forum!
Thema:

hub site integration of document library from sub page - Microsoft Office

Die Seite wird geladen...

hub site integration of document library from sub page - Similar Threads - hub site integration

Forum Datum

Migration of user permissions for folders and documents from server AD to Sharepoint online

Migration of user permissions for folders and documents from server AD to Sharepoint online: Hi Team, We are migrating files from server to O365 groups, We want to migrate the permissions on serverAD for the user for the documents as well. how can we achieve migration of permissions in...
Microsoft Office 15. Januar 2020

Sub- /Unter-Kalender freigeben

Sub- /Unter-Kalender freigeben: Hallo Zusammen, ich hab bei mir in meinem Postfach diverse Unterkalender erstellt und diese via Mail an meine Kollegen freigegeben. Wenn diese in der Email auf "Kalender öffnen" gehen...
Microsoft Office 25. Januar 2019

Library

Library: Ich benötige die Library WINSPOOL.LIB. Wo kann ich die bekommen? Vielen Dank Gerard
Allgemeines 20. November 2018

Default Wert einer Site Column auf einer Page anzeigen

Default Wert einer Site Column auf einer Page anzeigen: Hallo Community, wir nutzen SharePoint online mit new experience. Ist es möglich auf einer Page den Defaultwert einer Site Column anzuzeigen? Beispiel: Wir erstellen je Projekt eine eigene...
Microsoft Office 19. März 2018

Can I import a library from Excel to the BPM from LCS

Can I import a library from Excel to the BPM from LCS: Hello everyone, currently I'm working with a LCS-project. Now I have a lot of processes I want to import from a Excel-sheet to the Business Process Modeller in Lifecycle Services. I can't see...
Microsoft Office 12. Januar 2018

Slide Library in SharePoint

Slide Library in SharePoint: Hallo Community, ich bin auf der Suche nach einer intelligenten Möglichkeit PowerPoint Folien zu verwalten und zu kategorisieren. Lauf Microsoft Support Seite gab es in SP 2010 eine...
Microsoft Office 13. Oktober 2017

Cranks Page

Cranks Page: Nunja , Ferien haben begonnen, die Langeweile steigt was soll man machen eine HP ^^ http://cranks.*** schaut vorbei ich nehme gerne Verbesserung Vorschläge entgegen da ich mich kaum mit HP's...
Offtopic 23. September 2007
hub site integration of document library from sub page solved
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.