Outlook Inbox Folders 2007 vs. 2016 - Change in appearance needed (skin/theme?)

Diskutiere und helfe bei Outlook Inbox Folders 2007 vs. 2016 - Change in appearance needed (skin/theme?) im Bereich Outlook.com im Windows Info bei einer Lösung; Hello, After a Switch from Office 2007 to 2016, the overview in my Outlook Folders is much worse than before: 2007 vs.... Dieses Thema im Forum "Outlook.com" wurde erstellt von StefanRoloff, 21. September 2017.

  1. Outlook Inbox Folders 2007 vs. 2016 - Change in appearance needed (skin/theme?)


    Hello,

    After a Switch from Office 2007 to 2016, the overview in my Outlook Folders is much worse than before:

    2007 vs. 2016 (in black theme)

    [​IMG][​IMG]


    As you can see, without the Folder symbols and with only a minor indent, it is much worse to see, which Level of Folder I am on.


    Is there a way to Change this? If necessary with a third Party theme?


    Regards,


    Stefan
     
  2. StefanRoloff Win User

    Outlook Inbox Folders 2007 vs. 2016 - Change in appearance needed (skin/theme?)

    Danke, habe den Screenshot angepasst
  3. StefanRoloff Win User

    Outlook Inbox Folders 2007 vs. 2016 - Change in appearance needed (skin/theme?)

    Hallo,

    die beiden Links sind auf jeden Fall hilfreich.

    Was allerdings dem ursprünglichen Design am nähesten kommt, ist die in Outlook integrierte Funktion "Ordner" (zu finden in den Navigation). Diese Übersicht bietet eine ähnliche Ansicht wie vorher:


    [​IMG]


    Vielen Dank für die Bemühungen!

    Grüße

    Stefan
  4. Peter.Star Win User

    Outlook Inbox Folders 2007 vs. 2016 - Change in appearance needed (skin/theme?)

    Hallo,

    da einer deiner Screenshots persönliche Daten enthielt habe ich ihn entfernt.

    Hier im Forum keine personenbezogenen Daten veröffentlichen.
  5. Leo_L Win User

    Outlook Inbox Folders 2007 vs. 2016 - Change in appearance needed (skin/theme?)

    Hi Stefan,

    mal schauen, was ich für dich tun kann.

    Versuche es doch bitte einmal mit diesem
    link
    .

    Auch
    hier
    kannst du einige Einstellungen ändern.

    Sag uns doch bitte, ob das zur Lösung geführt hat und melde dich gerne wieder, wenn du noch Hilfe brauchst.

    Gruß

    Leo
  6. engeli007 Win User

    Nach Office Update (Patchday) werden keine IMAP Konten abgefragt

    Wie meinst Du wo finde ich das?

    Im Outlook unter

    FILE - Account Settings - Account Settings - Change - More Settings - Advanced

    Where it says Folders - Root folder path:

    Enter: inbox
  7. User Advert


    Hi,

    willkommen im Windows Forum!
Thema:

Outlook Inbox Folders 2007 vs. 2016 - Change in appearance needed (skin/theme?) - Outlook.com

Die Seite wird geladen...

Outlook Inbox Folders 2007 vs. 2016 - Change in appearance needed (skin/theme?) - Similar Threads - Outlook Inbox Folders

Forum Datum

Change mode track changes in Word 2016

Change mode track changes in Word 2016: [moderator note: Google translation:]Hello,, we have a question about change mode track changes in Word 2016.We currently have the problem that as soon as we protect a Word document Restrict...
Microsoft Office 23. August 2021

Outlook 2016 / Inbox / verschwundene Ordner

Outlook 2016 / Inbox / verschwundene Ordner: Hallo, glaube nicht das mir wer helfen kann aber vielleicht habe ich Glück. Ich nutze Outlook 2016 für meinen GMX Account. Nun hatte ich einige Ordner in Outlook mit dem Zusatz "Nur dieser...
Microsoft Office 30. Dezember 2019

Outlook Office365 - Change Folder Panel back to previous design

Outlook Office365 - Change Folder Panel back to previous design: Dear all One of our customers received the new Outlook design icons last week. Now he would like to have the old icons back. Is there any way to revert these changes in a sustainable way?...
Microsoft Office 8. Oktober 2018

Outlook 2016 (Mac)/Smart Folders

Outlook 2016 (Mac)/Smart Folders: Hi, ich verwende in Outlook for Mac 2016 die Funktion "Intelligente Ordner" sehr intensiv. Ab und zu muss ich auf einem anderen Computer arbeiten als meinem MacBook, auf diesem (Windows) habe...
Microsoft Office 8. Januar 2018

Outlook Inbox Folders 2007 vs. 2016 - Change in appearance needed (skin/theme?)

Outlook Inbox Folders 2007 vs. 2016 - Change in appearance needed (skin/theme?): Hello, After a Switch from Office 2007 to 2016, the overview in my Outlook Folders is much worse than before: 2007 vs. 2016 (in black theme)...
Microsoft Office 21. September 2017

Windows 7 Theme - Terminal VS

Windows 7 Theme - Terminal VS: http://nittiyh.deviantart.com/art/Terminal-VS-124191855 Download
Grafiken 31. August 2009

Themes

Themes: Auf dieser Seite könnt ihr euch viele Themes für Windows 7 herunterladen "These themes for Windows 7 are free for personal use. Don’t bother on trying them with Vista or XP because they just wont...
Microsoft Windows 26. August 2009
Outlook Inbox Folders 2007 vs. 2016 - Change in appearance needed (skin/theme?) solved
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Auf dieser Website werden Cookies für die Zugriffsanalyse und Anzeigenmessung verwendet.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.