Outlook Messages Disappear When Moving Folder

Diskutiere und helfe bei Outlook Messages Disappear When Moving Folder im Bereich Outlook.com im Windows Info bei einer Lösung; Hello Something strange happened yesterday. An employee has shared access to another mailbox via Exchange. To move a subfolder it does not have the... Dieses Thema im Forum "Outlook.com" wurde erstellt von WIKA Schweiz AG, 9. August 2019.

1. Outlook Messages Disappear When Moving Folder

Hello

Something strange happened yesterday.
    An employee has shared access to another mailbox via Exchange.
    To move a subfolder it does not have the required permissions.
    So I logged in with users of the other mailbox and wanted to move the folder.

Already there I noticed that the folder is empty.
    As a check, I checked again with the employee whether he still has the mails in his folder.
    He had it.

So I logged in again to the user of the other mailbox and moved the folder to a new created PST.

When I changed the user again there are suddenly no more mails in the subfolder.

Nowhere. Neither in Deleted, nor Junk nor anywhere...

Anyone have any idea what you can do?

The employee needs to penetrate the mails.

Thank you and greetings
    deboii

Translated with www.DeepL.com/Translator

2. Pauline R. Win User

Office 2013 Skalierung auf Surface 3 mit Zweitdisplay

3. Gijs_H Win User

Mails verschwinden beim Verschieben in Outlook 2013

Hallo Friedrich,

Ärgerlich, dass das Problem noch nicht gelöst ist.

Hast du vielleicht bestimmte Filter
    aktiviert?

Lass uns wissen, ob dies das Problem löst.

Mit freundlichen Grüßen,

Gijs H.
  4. Pauline R. Win User

Menüband von Powerpoint, Icons und Schrift größer als in anderen Office-Anwendungen - Nur auf externem Monitor!

5. Federica_d Win User

Mails verschwinden in Outlook Ablageordner

Hallo ms,

Entschuldige bitte die verspätete Antwort. Konntest du bereits eine Lösung finden oder benötigst du weitere Hilfe?

In der Zwischenzeit, würde Ich dir diesen
    Artikel
    empfehlen zu lesen. Ich hoffe dass er nützlich sein könnte.

Grüße,

Federica
  6. MartinFinck Win User

Outlook 2016 synchronisiert Imap Ordner fehlerhaft

Hi Martin

What are the names of the "Sent Messages" and "Deleted Messages" folders in German iCloud?

Also Drafts and Junk Email?

Or are you using English iCloud with German Outlook?

Thanks

Dara

Hallo Martin
    Was sind die
    Namen der Ordner
    in deutschen iCloud?

Auch Entwürfe und
    Junk-Mail?

Oder englische iCloud
    mit deutschen Outlook
    verwenden?

Vielen Dank
    Dara
    Hi Dara,

Iam using german iCloud with german Outlook 2016.

The names of the folders are:

Outlook (Folder) - iCloud Mail (IMAP Folder)

- Posteingang - Eingang (all ok)

- Gesendet - Sent Messages (false in Outlook, must be "Sent Messages" not "Gesendet")

- Drafts - Entwürfe (all ok), but in Outlook it is a folder "Entwürfe" too, but it will be not used and I can't delete it in Outlook, if I delete it, 3 seconds later it is back.

- Papierkorb - Deleted Messages (named in iCloud "Papierkorb" - false in Outlook, must be "Deleted Messages". It is a folder "Gelöschte Elemente" in Outlook too an its not used, if I delete it, 3 seconds later it is back.

- Junk - Werbung (all ok)

- Archive - Archiv (all ok)

Thanks for your help.

Regards Martin
  7. User Advert

Hi,

willkommen im Windows Forum!
Thema:

Outlook Messages Disappear When Moving Folder - Outlook.com

Die Seite wird geladen...

Outlook Messages Disappear When Moving Folder - Similar Threads - Outlook Messages Disappear

Forum Datum

Outlook folder view disappears when switching back from calendar

Outlook folder view disappears when switching back from calendar: Hello everyone, I like to have my folders in Outlook displayed in folder view. It looks like this: [IMG] When I open the calendar and switch back to my emails using the [IMG] button,...
Microsoft Office 16. Oktober 2018

jpg-Image embedded in Word Document is not printed, disappears when document is saved as pdf

jpg-Image embedded in Word Document is not printed, disappears when document is saved as pdf: I have added my signature as a jpg image to a letter in Word 2010. However, the signature disappears when I print the document or save it as a pdf. What do I have to do in order to get the...
Microsoft Office 24. August 2018

Excel - moving blinking minuses

Excel - moving blinking minuses: on entering data into a1 and a2 a border of moving minus signes surrounded the two fields. Why and how can I stop it. thanks
Microsoft Office 3. April 2018

Outlook 2016 (Mac)/Smart Folders

Outlook 2016 (Mac)/Smart Folders: Hi, ich verwende in Outlook for Mac 2016 die Funktion "Intelligente Ordner" sehr intensiv. Ab und zu muss ich auf einem anderen Computer arbeiten als meinem MacBook, auf diesem (Windows) habe...
Microsoft Office 8. Januar 2018

gelöschte folders

gelöschte folders: ich habe meine folder in I phone gelöscht. ich dachte wie immer was in iphone gelöscht wird bleibt in WEB aber nach dem neuen software von i Phone ab heute waren alle folders weg in web auch...
Outlook.com 24. Dezember 2016

Folder Lock

Folder Lock: Folder Lock [IMG] Folder Lock lets you password-protect your personal files, photos, videos, documents, contacts, wallet cards, notes and audio recordings in Windows Phone. You can transfer...
Tools + Produktivität 26. März 2015

Folder Play

Folder Play: Folder Play [IMG] Simple music player which uses folder as a playlist. - Works in background - Resume from last music player and last position - Support reading IDTags from all available...
Musik + Videos 20. Februar 2015
Outlook Messages Disappear When Moving Folder solved
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.