Surface Pen Issue

Diskutiere und helfe bei Surface Pen Issue im Bereich Surface im Windows Info bei einer Lösung; Hi Everyone I have an Issue with my Surface Pen (I have a Surface Pro 4). After trying to connect my Pen to my Android smartphone, I wanted to... Dieses Thema im Forum "Surface" wurde erstellt von david.b.ger, 20. Oktober 2019.

  1. Surface Pen Issue


    Hi Everyone


    I have an Issue with my Surface Pen (I have a Surface Pro 4).

    After trying to connect my Pen to my Android smartphone, I wanted to reconnect it to my Surface.

    At first everything seemed to work fine until I´ve realized that the Pen sometimes interrupts while writing or writes eventhough I´m not touching the Screen. Then I´ve tried to remove it from my bluetooth devices and reconnect it, but i wasn´t able to find the pen anymore.

    Then the light won´t turn on after pressing the top button for 7 seconds. Also the top button Shortcuts (like opening OneNote) didn´t work anymore. What´s even more strange is that the pen still writes and erazes but isn´t connected via bluetooth. At my bluetooth devices only "Surface Integration Service" shows up at other devices.

    I´ve tried several things now, like removing all Pen drivers in the device Manager but nothing helped.


    I hope someone has a solution for this.


    Thanks, David
     
  2. User Advert


    Hi,

    willkommen im Windows Forum!
Thema:

Surface Pen Issue - Surface

Die Seite wird geladen...

Surface Pen Issue - Similar Threads - Surface Pen Issue

Forum Datum

Surface pen

Surface pen: Hallo,ich besitze ein Surface pro 7 und den dazugehörigen Pen. Dieser ist auch verbunden.Drücke ich den Knopf für die Kurzbefehle läuft dieser ohne Probleme. Die Batterie ist neu und alle Treiber...
Surface 17. September 2021

Surface PEN

Surface PEN: Guten Tag,Habe mein surface Pro schon langer und es lief alles gut .Bis vor paar wochen aufeinmal meine Surfacepen Spitze nicht mehr reagiert. Aber die rückseitE da ist alles gut spitze sieht auch...
Surface 15. September 2021

Surface Pen

Surface Pen: Hallo Ich möchte hier einmal meine aktuelle Meinung zu Microsoft und seinen aktuellen Produkten kundtun. Ich habe mir vor etwa einem halben Jahr ein Surface Go gekauft und dazu den Surface...
Surface 16. April 2019

Issues with capacitive pens on Microsoft Surface

Issues with capacitive pens on Microsoft Surface: I'm running Windows 10 1803 on a Surface Pro 2017 (i5/8GB). Most of the time I'm taking notes in college using OneNote. That's where I've encountered some weird issues: From time to time (days to...
Surface 13. Oktober 2018

surface pen

surface pen: ist verbunden aber schreibt nicht
Surface 2. Juli 2018

Surface pen

Surface pen: Bei welchen Applicationen kann ich den Surface pen einsetzen?
Surface 2. April 2018

Surface Pen

Surface Pen: Hallo, mein Surfce-Pen schreibt immer mit unterbrochenen Linien. Ich habe bereits die Batterie gewechselt und auch andere Surface-Pens ausprobiert um zu überprüfen ob es vielleicht an meinem...
Surface 11. November 2017
Surface Pen Issue solved
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Auf dieser Website werden Cookies für die Zugriffsanalyse und Anzeigenmessung verwendet.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.