Where to find E-mails older than 2006?

Diskutiere und helfe bei Where to find E-mails older than 2006? im Bereich Outlook.com im Windows Info bei einer Lösung; Hi, I have my email account (hotmail) for quite some time (before 2000). Today I've been searching for some email from a person that is from... Dieses Thema im Forum "Outlook.com" wurde erstellt von Kasinta, 20. Dezember 2016.

1. Kasinta
    Kasinta Gast

Hi,

I have my email account (hotmail) for quite some time (before 2000).

Today I've been searching for some email from a person that is from before 2006, but I cannot find it.

Is this email lost forever or is there any way to restore it?

Am I missing some filter functionality?

If the emails are lost - which would be very sad - is it likely that I loose the 2006-emails in 2017???

Is there some 10year expiry date that I am not aware of?

Any help is appreciated.

Kasinta.

2. Harry_Obi Win User

New email adress for microsoft account

Hi Nico,

you can create a new e-mail account on www.outlook.com.

After registry and login you can see the complete menu also calendar.

2. I don't know move your old address but you can connect the old address with the Outlook account.

Go to Settings -> options -> e-Mail -> accounts -> connected accounts

There you can connect you old address (as with a local email program like Thunderbird).

After connecting all e-mails from your old account landing in your new Outlook account.

In Germany I can create mail addresses like ...@outlook.com and ...@outlook.de (maybe different county, different endings) but you can send e-mails with your old address over outlook.com if you take the right settings by connecting your old account.

I hope that
    you understand my English ;-)
    Have a nice day

Harry
  3. MichaelRanftelhuber Win User

outlook always says send on behalf

Hi everyone,

I figured it out.

The problem was not related to outlook, but to googlemail. Got to:

Settings -> Accounts -> "Send as" (section)

There you can set e-mail addresses other than the account e-mail address as default e-mail address. This was the case for me, which resulted in the described "on behalf of" instead of "as" problems.

Yours,

Michael
  4. eruehl Win User

Link oder auch Hyperlink

Die Antwort (oder ihre Übersetzung ?) hat Informationslücken.

Methode 1: Was soll heruntergeladen werden? Welche Datei? Wo finde ich die?

Methode 2: Für Windows 10 fehlt die Anleitung zu Microsoft Edge. Was ist, wenn IE 11 geändert wird, aber dieser nicht Standard-Explorer ist?

Methode 3: Für meinen Notebook mit dem Fehler und den Desktop wurde Windows 10 als kostenloses Update auf Windows 7 heruntergeladen. Das Notebook war in Hardware-Reparatur und währenddessen habe ich auf dem Desktop Emails mit Outlook empfangen. Hier liegt
    wohl die Fehlerquelle. Aber sicher bin ich nicht. Was tun?

tried in English:

Your answer (German version) seems to be incomplete:

Method 1: What the hell is to download and from where?

Method 2: I use MS Edge, not IE 11, where does this method meet standards?

Method 3: The error occurs on my notebook which was being repaired during I used the Outlook on my desktop. Source of error?

I only citate an old Beatles-title: Help!!!

Elmar
  5. Karl.Heinz Win User

E-Mails an Outlook / Hotmail werden nicht zugestellt

Hallo,

seit einigen Tagen werden E-Mails an Adressen @hotmail.de oder @outlook.com nicht zugestellt.

Zuerst erhält man diese Benachrichtigung:

Your message could not be delivered for more than 4 hour(s).

It will be retried until it is 5 day(s) old.

hotmail-com.olc.protection.outlook.com[] said: Server busy. Please try again later from []. (AS3110) (in reply to RCPT TO command)

Einige Zeit später dann die Meldung, dass gar keine Zustellung möglich ist. Meldung:

outlook-com.olc.protection.outlook.com[] said: Unfortunately, messages from [] weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list (S3150).

Mein Server bzw. die IP-Adresse steht auf keinerlei Blacklists und hat eine gute Reputation, deswegen verstehe ich den Hinweis mit "is on our block list" auch nicht.

Wenn meine E-Mail-Adresse beim Empfänger gespeichert ist, geht die E-Mail durch!?

Auch habe ich auf einen Tipp hin für die versendende Domain folgenden Eintrag gesetzt:

v=spf1 mx a ptr ?all

Allerdings scheint das nicht zu helfen.

Das betrifft 20 - 30 unterschiedliche Empfängeradresse bei Outlook/Hotmail, alle anderen Empfänger funktionieren.

Hat jemand ein Idee?
  6. Augustine_E Win User

Office Paket vom alten auf den Neuen PC umziehen?

Hallo Nick,

lass mich versuchen dir zu helfen.

Auf der folgenden Seite (auf Englisch) gibt eine ähnliche Diskussion und Hinweise, wie du dies tun kannst: transfer
    Office 2016 from old PC to new PC
    . Probiere die Lösung aus und lass uns wissen, ob dir das geholfen hat.

Wir freuen uns auf deine Rückmeldung.

LG

AEG
  7. User Advert

Hi,

willkommen im Windows Forum!
Thema:

Where to find E-mails older than 2006? - Outlook.com

Die Seite wird geladen...

Where to find E-mails older than 2006? - Similar Threads - Where find mails

Forum Datum

Alte E-Mails finden

Alte E-Mails finden: Hallo an alle, ich verwende schon seit 2011 Outlook und würde gerne E-mails aus dem Jahr 2011 wieder haben. Die E-mails habe ich aber nicht gelöscht. Jetzt habe ich aber das Problem, dass mir am...
Outlook.com 16. Januar 2019

is there any way to check, where my outlook/hotmail e-mail is linked to?...

is there any way to check, where my outlook/hotmail e-mail is linked to?...: i wanted to make myself a new e mail adress, and would like to swap every links i made with my old email to my newer email. i used the old e mails for about 5 years, so i cant remember by myself...
Outlook.com 22. September 2018

Drucker für Scan to E-Mail einrichten

Drucker für Scan to E-Mail einrichten: Hallo, ich würde gerne einen Drucker für Sacn To Mail einrichten. Allerdings habe ich Probleme bei der SMTP Verifikation: Folgende Konfiguration habe ich: [IMG] Auch, wenn ich bei Pop3...
Outlook.com 3. Januar 2018

I can't seem to find my old E-mails.

I can't seem to find my old E-mails.: Hallo Outlook Team, I have realised that I only have emails from this month December 2017 in my Inbox. I have tried to look for all of my old emails and I cannot find them. I am 100% sure I did...
Outlook.com 12. Dezember 2017

Wie kann ich meine E-Mail herraus finden?

Wie kann ich meine E-Mail herraus finden?: Hey zusammen. Ich habe folgendes Problem: Ich habe Office Home & Student 2016 auf meinen Laptop installiert. Jedoch dauert es ewig bis sich z.B. Powerpoint öffnet. Ich wollte jetzt gerne alles...
Microsoft Office 13. Januar 2017

Where to find E-mails older than 2006?: Hi, I have my email account (hotmail) for quite some time (before 2000). Today I've been searching for some email from a person that is from before 2006, but I cannot find it. Is this email...
Outlook.com 19. Dezember 2016

Finden alter e-mails

Finden alter e-mails: Hallo,ich hatte jahrelang ein Hotmailkonto. Seit der Änderung auf Outlook kann ich nicht mehr auf alte Nachrichten zugreifen. Benötige sie aber dringend. Danke im Voraus.
Outlook.com 23. November 2016
Where to find E-mails older than 2006? solved
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.