chkdsk ETA is over 250h
Diskutiere und helfe bei chkdsk ETA is over 250h im Bereich Apps im Windows Info bei einer Lösung; Hi,I experienced some minor file corruption on my secondary drive Toshiba P300 4TB HDD and decided to run "chkdsk D: /r" to try to fix the problem.... Dieses Thema im Forum "Apps" wurde erstellt von chkdskout, 30. Juli 2022.
Thema:
chkdsk ETA is over 250h - Apps
Die Seite wird geladen...
chkdsk ETA is over 250h - Similar Threads - chkdsk ETA over |
Forum | Datum |
---|---|---|
My laptop is stuck in boot menu over and over again, what can I do?My laptop is stuck in boot menu over and over again, what can I do?: Yesterday my laptop was stuck in Boot menu the whole day. I tried everything YouTube said, in the bios menu. It didn‘t work. Then somehow magic happened, and this morning my laptop worked again....
|
Apps | 26. September 2024 |
My laptop is stuck in boot menu over and over again, what can I do?My laptop is stuck in boot menu over and over again, what can I do?: Yesterday my laptop was stuck in Boot menu the whole day. I tried everything YouTube said, in the bios menu. It didn‘t work. Then somehow magic happened, and this morning my laptop worked again....
|
Games und Spiele | 26. September 2024 |
externe hdd testen mit chkdskexterne hdd testen mit chkdsk: danke für eure hilfe. nun geht es mit chkdsk /f /r , auch ohne die hdd zu entkoppeln. irgendwie machte ich davor den fehler mit chkdsk d: /f /r /x , dadurch verschwand einfach die ntfs...
|
Games und Spiele | 20. Dezember 2023 |
chkdsk ETA is over 250hchkdsk ETA is over 250h: Hi,I experienced some minor file corruption on my secondary drive Toshiba P300 4TB HDD and decided to run "chkdsk D: /r" to try to fix the problem. Everything was fine until the console stopped...
|
Games und Spiele | 30. Juli 2022 |
Windows 11 ChkDsk funktioniert nichtWindows 11 ChkDsk funktioniert nicht: Seit der Installation von Windows 11 sagt mir mein PC, dass ich einen Festplattenfehler habe, und diesen reparieren soll. Wenn ich auf Scan Disk klicke, bekomme ich eine Fehlermeldung. Log:Chkdsk...
|
Apps | 12. November 2021 |
CHKDSK CheckCHKDSK Check: Hallo,
seit zwei Tagen erfogt beim booten eine Überprüfung von CHKDSK und VSN Journal. Der Votrgang dauert mehr als eine Stunde. Zu allem Überfluss friert er bei 11 % ein und zuckt nur noch....
|
ToCheck | 20. September 2013 |
chkdsk meldet laufend fehlerchkdsk meldet laufend fehler: wenn ich im laufenden system (win7, 64-bit) "chkdsk c:" an der console ausführe, meldet das mir ständig fehler:
bspw.
Der Indexeintrag "xxx.xxx" im Index "$I30" der Datei "103944" ist falsch....
|
ToCheck | 9. August 2013 |