Clock under Windows 11

Diskutiere und helfe bei Clock under Windows 11 im Bereich Games und Spiele im Windows Info bei einer Lösung; There are two features missing in Win11. That includes having a clock on your second screen if you have a program running on FS on your main screen as... Dieses Thema im Forum "Games und Spiele" wurde erstellt von FinnF1, 11. Oktober 2021.

1. FinnF1
    FinnF1 Gast

Clock under Windows 11

There are two features missing in Win11. That includes having a clock on your second screen if you have a program running on FS on your main screen as wellas the option to see seconds when you click on the clock. Are these features planned for the future or are they canceled?

2. User Advert

Hi,

willkommen im Windows Forum!
Thema:

Clock under Windows 11 - Games und Spiele

Die Seite wird geladen...

Clock under Windows 11 - Similar Threads - Clock under Windows

Forum Datum

Adding "Open Bash in Terminal" under Windows 11 Right Click

Adding "Open Bash in Terminal" under Windows 11 Right Click: In my case, I would like to open a specific folder in Bash, but not with the "Git Bash for Windows" App, but under the Terminal App. The standard profile in Terminal is set the Powershell, which I...
Apps 29. Juli 2024

Adding "Open Bash in Terminal" under Windows 11 Right Click

Adding "Open Bash in Terminal" under Windows 11 Right Click: In my case, I would like to open a specific folder in Bash, but not with the "Git Bash for Windows" App, but under the Terminal App. The standard profile in Terminal is set the Powershell, which I...
Games und Spiele 29. Juli 2024

Clock watchdog timeout

Clock watchdog timeout: Hallo! Mir wird seit heute ein Bluescreen angezeigt und kann nichts tun... es reagiert gar nichts mehr an meinem Laptop
Apps 14. April 2024

WIN10 .clocks App

WIN10 .clocks App: Die .clocks App startet jeden Tag mit 0:00 und läuft nicht.
Apps 10. März 2022

WIN10 .clocks App

WIN10 .clocks App: Die .clocks App startet jeden Tag mit 0:00 und läuft nicht.
Games und Spiele 10. März 2022

Clock under Windows 11

Clock under Windows 11: There are two features missing in Win11. That includes having a clock on your second screen if you have a program running on FS on your main screen as wellas the option to see seconds when you...
Apps 11. Oktober 2021

alarms & clock

alarms & clock: meine app Alarms & clock ist plötzlich englisch, wie kann ich wieder die deutsche sprache einstellen?
Apps 14. Juni 2019
Clock under Windows 11 solved
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Auf dieser Website werden Cookies für die Zugriffsanalyse und Anzeigenmessung verwendet.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.