Email issues

Diskutiere und helfe bei Email issues im Bereich Microsoft Office im Windows Info bei einer Lösung; Sehr geehrtes Support-Team,ich kann mein Outlook-Konto *** Die E-Mail-Adresse wurde aus Datenschutzgründen entfernt. *** nicht mehr verwenden. Beim... Dieses Thema im Forum "Microsoft Office" wurde erstellt von Beatrice Hartwig, 12. Juli 2025 um 19:32 Uhr.

  1. Email issues


    Sehr geehrtes Support-Team,ich kann mein Outlook-Konto *** Die E-Mail-Adresse wurde aus Datenschutzgründen entfernt. *** nicht mehr verwenden. Beim Versuch, mich über outlook.live.com anzumelden, erhalte ich den Fehlercode 500 „Es ist ein Fehler aufgetreten“.Auch über die Outlook-App auf meinem iPhone iOS 18.5 kann ich das Konto nicht hinzufügen. Dort erscheint:„Konto kann jetzt nicht hinzugefügt werden. Versuchen Sie es später erneut.“Ich habe das offizielle Wiederherstellungsformular bereits durchlaufen, aber keine Lösung erhalten. Mein Microsoft 365-Abo läuft unter *** Die E-Mail-Adresse wurde aus Datenschutzgründen entfernt. *** bitte dringend um Prüfung, ob mein Konto deaktiviert oder k
     
  2. Galin Karlovv Win User

    Kein E-Mail Versandt möglich Office 365 Web

    Hallo Andre,
    <br />Bitte prüf die Information im Artikel, wie du ein Nachrichtenablaufverfolgung machen kannst und sende mir die Resultate in private Nachricht.
    <br />Mit freundlichen Grüssen
    <br />Galin Karlov
    <br />Microsoft 365 Support Engineer
    <br />
  3. Desislava Dimova MSF Win User

    O365 Hybrid Issues

    Hallo FelixObermeyer3136,



    Kann ich Dir weiter behilflich sein?



    Freue mich auf Deine Rückmeldung.



    Mit freundlichen Grüßen,



    Desislava Dimova



    Microsoft Office 365 Support Engineer
  4. Raymond Kalaiyo Win User

    Microsoft Family Issues

    Ben_07, I am glad this issue is resolved, thank you for this feedback.
  5. Desislava Dimova MSF Win User

    O365 Hybrid Issues

    Hallo FelixObermeyer3136,



    Du schreibst:



    "ich sehe lediglich den User der in der Cloud ist nicht auf meiner OnPrem Umgebung um ihn dort zu berechtigen"



    Wenn Du keine Benutzer und Postfächer im Cloud erstellt hast, sollten sie alle lokal vorhanden sein. Wie bist Du vorgegangen?



    autodiscover.domain.com soll auf Deinen CAS Server/ Servers verweisen.



    Freue micha uf Deine Rückmeldung.



    Mit freundlichen Grüßen,



    Desislava Dimova



    Microsoft Office 365 Support Engineer
  6. Raymond Kalaiyo Win User

    Microsoft Family Issues

    Hello Ben_07,

    Welcome to Microsoft Community.

    I am a Microsoft user just like you, I hope you are doing well?

    Is the organiser trying to sign in using the same device as you? Is your account an underage account?

    If the organizer is unable to sign in or reset their Microsoft account password, they should try account recovery form.

    If your account is an underage account, only the account that added you to the Family group can remove you, therefore account access is required.

    To try submitting Recovery Form, use link attached: https://account.live.com/acsr

    After you submit the form, you will receive the results of your recovery request to the working email address you provided at the beginning of the form within 24 hours.

    Your next steps depend on whether we could verify your account:

    If it is "We could not verify your account", you will need to keep trying as many times as you want, up to two times per day.

    If it is "We verified your account", Microsoft will use the same working email to send you instructions for how to sign back into your account.

    Helpful tips

    1 . Answer as many questions as possible. If you’re not sure, guessing is ok — wrong answers don’t count against you. When you get to a question that lets you “add more," fill in as much information as you are able.

    2. Use the information you created when you created your account or when it was last updated.

    3. Submit the information from a computer that you use regularly.

    4. You will be asked to list the email addresses you have used recently and the subject lines of emails you have recently received. Ask family, friends, or business contacts for help in verifying their email addresses and for the subject lines of the last three emails they sent you.

    5 Make sure you're using the correct domain for your account, such as hotmail.com, live.com or xbox360.com. Remember that your email address may be country specific. For example, if you created your account in Germany, your domain would probably be "hotmail.de" rather than "hotmail.com".

    https://support.microsoft.com/article/b19c02d1-a782-dee6-93c3-dc8113b20c42

    Please let me know if you need more assistance.

    Give back to the Community, Help the next person who has this issue by indicating if this reply solved your problem. Click Yes or No below.

    Warm Regards
  7. User Advert


    Hi,

    willkommen im Windows Forum!
Thema:

Email issues - Microsoft Office

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