High bandwidth high wifi speed slow lan speed

Diskutiere und helfe bei High bandwidth high wifi speed slow lan speed im Bereich Apps im Windows Info bei einer Lösung; High bandwidth high wifi speed slow lan speed. What should I do? My router is connected with a lan cable to my pc for faster connection but it seems... Dieses Thema im Forum "Apps" wurde erstellt von Lenny Paschedag, 31. Januar 2024.

1. High bandwidth high wifi speed slow lan speed

High bandwidth high wifi speed slow lan speed. What should I do? My router is connected with a lan cable to my pc for faster connection but it seems like there is something wrong because I should be possible to get up to 250mb per second but I only get up to 30

2. User Advert

Hi,

willkommen im Windows Forum!
Thema:

High bandwidth high wifi speed slow lan speed - Apps

Die Seite wird geladen...

High bandwidth high wifi speed slow lan speed - Similar Threads - High bandwidth high

Forum Datum

Wifi speed slower on pc than on Iphone.

Wifi speed slower on pc than on Iphone.: I build my own pc a few months ago and everything worked fine, but about a month ago it started to slow down. I have 250 Mbits/s on my phone and on almost every other device in my house, but i...
Apps 24. Februar 2024

Wifi speed slower on pc than on Iphone.

Wifi speed slower on pc than on Iphone.: I build my own pc a few months ago and everything worked fine, but about a month ago it started to slow down. I have 250 Mbits/s on my phone and on almost every other device in my house, but i...
Games und Spiele 24. Februar 2024

High bandwidth high wifi speed slow lan speed

High bandwidth high wifi speed slow lan speed: High bandwidth high wifi speed slow lan speed. What should I do? My router is connected with a lan cable to my pc for faster connection but it seems like there is something wrong because I should...
Games und Spiele 31. Januar 2024

teste deinen speed bei speednet.net

teste deinen speed bei speednet.net: vorraussetzung : flash player 7 hier der link : http://www.speedtest.net/index.php [IMG] edit: habs ausversehen in "browsersoftware" gepostet bitte verschieben
Software 24. Februar 2007

Routereinstellungen um Speed zu limitieren.

Routereinstellungen um Speed zu limitieren.: Hy Leute Ich habe das "problem" das ich mir mit dem PC meiner Eltern einen Internetanschluss teilen muss. DSL2000 haben wir. Leider ist auch meine Schwestern die meiste Zeit bei meinen Eltern am...
Hardware 6. Juli 2006

cFosSpeed 2.13 Beta 1096 - High-Speed DSL-Treiber

cFosSpeed 2.13 Beta 1096 - High-Speed DSL-Treiber: cFosSpeed ist ein High-Speed-ADSL-Treiber, der laut Hersteller eine Erhöhung der Datendurchsatzrate durch intelligentes Management der Verbindung (Traffic-Shaping) und einer individuellen...
Hardware 21. April 2006

cFosSpeed 2.13 Beta 1093 - High-Speed DSL-Treiber

cFosSpeed 2.13 Beta 1093 - High-Speed DSL-Treiber: Mit cFosSpeed kannst du große Dateien aus dem Internet Herunterladen und dabei genausoschnell surfen, wie wenn du garnichts Herunterläst. Changelog: * New Technology: cFosSpeed is now...
Software 15. April 2006
High bandwidth high wifi speed slow lan speed solved
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Auf dieser Website werden Cookies für die Zugriffsanalyse und Anzeigenmessung verwendet.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.