How to find values with multiple criteria, then display values in Dropdown

Diskutiere und helfe bei How to find values with multiple criteria, then display values in Dropdown im Bereich Microsoft Office im Windows Info bei einer Lösung; Dear ladies and Gentlemen, I have a question concerning a function in Excel:The goal is to have a drop-down window of values. The values are chosen... Dieses Thema im Forum "Microsoft Office" wurde erstellt von Daniel Albrecht1, 20. Juni 2023.

  1. How to find values with multiple criteria, then display values in Dropdown


    Dear ladies and Gentlemen, I have a question concerning a function in Excel:The goal is to have a drop-down window of values. The values are chosen based on 3–5 criteria. In each line, new criteria are chosen. E.g.:Line 1: 180 cm 20 blueLine 2: 182 cm 25 blackData:180 20 blue soccer181 26 red football182 25 black basketball183 28 yellow baseball180 25 black &nbs
     
  2. rrzehren Win User

    Counting Records in Recordset with Condition

    I am not sure how this would help in this scenario. I am not trying to look up values, I am counting records. I suppose you mixed up DCount() and DLookup?
  3. V. Arya Win User

    Unlink Fields in Excel and PowerPoint

    Hello Robin

    I am , Independent Advisor, to work with you on this issue. In Excel, you can copy the cell where link is and paste it back as values.
  4. ForHelpQuester Win User

    Wie bringe ich Excel 2007 dazu, Daten erst dann in einem Diagramm anzuzeigen, wenn sie erfasst wurden?

    Besten Dank für die Antwort, aber das brachte nichts (war übrigens schon standardmässig auf "Lücken" eingestellt.



    Die Frage wurde
    hier
    beantwortet.

    Wenn wir die Funktion

    =WENN(ODER(E19>0;F19>0;G19>0;H19>0);SUMME(E19:H19);"")

    in

    =WENN(ODER(E19>0;F19>0;G19>0;H19>0);SUMME(E19:H19);NV())

    abändern, wird der Graph richtig angezeigt.
  5. ScottBDiamond Win User

    ACCESS-Export-Tabelle (für Word-Serienbriefdatei), die pro Zeile eine Tabelle enthält

    Here is what I originally typed:

    You can create form letters in Access that can read from multiple records much more easily. You can use text blocks that concatenate in data fields. and then have rows in your detail band or maybe a subreport, to display the multi-row data.

    So it translated concatenate to chained and detail band to detail book.

    Basically I generally create my form letters, especially ones that use multiple records, in Access. Its not hard to do and much easier to report on data that spans multiple records.
  6. Wil1969 Win User

    Wenn-dann-Regel mit Prioritäten erstellen (Excel)

    Hi Minhokiller,
    <br />thanks for your effort. The translation didn't understand that I wanna have a complete row colored in reference to to values of certain cells.
    <br />Best reguards
    <br />Wil
    <br />P.s.: Ich weiß, Deutsches Forum.
    <br />
  7. User Advert


    Hi,

    willkommen im Windows Forum!
Thema:

How to find values with multiple criteria, then display values in Dropdown - Microsoft Office

Die Seite wird geladen...

How to find values with multiple criteria, then display values in Dropdown - Similar Threads - How find values

Forum Datum

Parametername: value ---> Microsoft.Mashup.Evaluator.Interface.ErrorExceptio n: Der...

Parametername: value ---> Microsoft.Mashup.Evaluator.Interface.ErrorExceptio n: Der...: Hallo,beim Öffnen oder Aktualisieren einer PowerQuery Abfrage kommt folgende Fehlermeldung: Parametername: value ---> Microsoft.Mashup.Evaluator.Interface.ErrorException: Der angegebene Wert...
Microsoft Office 5. Januar 2024

Default Value für DropDown Liste

Default Value für DropDown Liste: Hi, ich würde gern eine DefaultValue setzen, und zwar immer, wenn die Zelle leer ist. Die Formel in die Zelle zu schreiben, funktioniert für mich nicht, da die Formel nach Füllen ja verschwindet....
Microsoft Office 27. Januar 2023

Create dynamic formula with value from dropdown list

Create dynamic formula with value from dropdown list: Hi guys, I have an excel sheet that I am using to calculate markups and margins of a fashion production. There are two tabs: 1 Calculating retail prices and their margin after discounts 2...
Microsoft Office 10. Januar 2021

#Value error INDEX MATCH multiple search with rows and columns

#Value error INDEX MATCH multiple search with rows and columns: Good day, dear all, I am struggling to understand why my formula is not working. Tried using CTRL + SHIFT + ENTER but it still doesn't work. {=INDEX('FIN SERV'!$CQ7:$EY60;MATCH(P$5;'FIN...
Microsoft Office 14. Juni 2019

Excel #VALUE Error

Excel #VALUE Error: Ich habe eine Arbeitsmappe von einem Kollegen erhalten um Schulnoten zu berechnen. Bei mir taucht in jedem Feld mit Formel ein #VALUE Error bzw. #### auf. Die gleiche Datei auf einem anderen...
Microsoft Office 24. September 2018

Excel #VALUE Error

Excel #VALUE Error: Ich habe eine Arbeitsmappe von einem Kollegen erhalten um Schulnoten zu berechnen. Bei mir taucht in jedem Feld mit Formel ein #VALUE Error bzw. #### auf. Die gleiche Datei auf einem anderen...
Microsoft Office 22. September 2018

Excel - how to rank by multiple criteria and priority?

Excel - how to rank by multiple criteria and priority?: Hi everyone, I am struggling to create a formula to rank by multiple criteria and in multiple priority. Could you please help me? Criteria: - Item number (A:A) - Country ID (F:F) Rank in...
Microsoft Office 13. April 2018
How to find values with multiple criteria, then display values in Dropdown solved
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Auf dieser Website werden Cookies für die Zugriffsanalyse und Anzeigenmessung verwendet.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.