sender's name in outlook

Diskutiere und helfe bei sender's name in outlook im Bereich Outlook.com im Windows Info bei einer Lösung; Hi All,When one of our users receives an email, instead of seeing the sender's name, he sees his own name in the inbox. How can the problem be... Dieses Thema im Forum "Outlook.com" wurde erstellt von Mohammad Ezzati, 12. Juni 2023.

1. sender's name in outlook

Hi All,When one of our users receives an email, instead of seeing the sender's name, he sees his own name in the inbox. How can the problem be solved?Thank you

2. Michalina_S Win User

Darstellung Ordner mit ungelesen Emails

Hallo Steffi K.,

Danke für Ihre Rückmeldung.

Also die Ansicht der Ordner können Sie nicht im Einstelungen ändern, nur die Schriftgröße in der Nachrichtenliste verwendet:

1. Geben Sie einen Namen für die neue Regel - wie "Message List Font Size" - in der 'Name' Eingabefeld klicken Sie dann auf
    Font Schriftart:

2. Ändern Sie die Font, Font style und Size, und wählen Sie weitere Einstellungen wie
    Effects und Color. Klicken Sie auf OK.

3. Anwenden die gleiche Font in alle Teile der Nachrichtenliste, wie
    sender's name, subject, date received
    , und size Größe jeder Nachricht. Klicken Sie auf
    OK.

4. Der Font für alle Teile jeder Nachricht können Sie in der Nachrichtenliste geändert, wie
    sender's name, subject, date received, und size.

5. Sie können die Regel löschen und die Standardeinstellungen zurücksetzen, oder Sie können es in der Liste der Regeln auf dem Dialogfeld Bedingte Formatierung für diese Ansicht zu deaktivieren.

MFG

Michalina
  3. Augustine_E Win User

Wie kann ich bei einer SerienE-Mail die Absenderadresse ändern ?

4. Marc Enzler Win User

Forwarding an email removes original sender's email address, only name remains

Hello Diane,

May I kindly ask if this new finding was reported to MS? I realize that you are not working for MS so apologize that I asked for you to forward this to an MS team. I just don't know where else to post this issue.

Thanks for your feedback, appreciated!

Best, Marc
  5. Diane Poremsky MVP Win User

Hi Marc,

Can you post a screenshot of what you see in regular and safe mode?

Forwarding inline should have the message header - like this. Your name is the sender - to keep the original sender in the From field you need to attach it or redirect.

-----------------------------------------

From: name <address>

Sent: <date>

To: name <address>

Subject: <subject>
  6. Marc Enzler Win User

Dear Diane,

Thanks to your support I have been able to drill this down to the specific version (and later) that is causing this behavior on my machine:

• Version 1906: June 24, Version 1906 (Build 11727.20210)

Up and including 11629.20246 everything is working as expected.

Please report to MS. I will block updates on my machines, but that is not a solution, especially as I have automatic updates enabled by GPO.

PS: When I wrote to MS using the inbuilt reporting features some guys from India (company quatrro.com) wanted to get access to my PC. An absolute no-go and a horrible way of dealing with customers.

Thank you DIANE!!
  7. User Advert

Hi,

willkommen im Windows Forum!
Thema:

sender's name in outlook - Outlook.com

Die Seite wird geladen...

sender's name in outlook - Similar Threads - sender's name outlook

Forum Datum

Name outlook

Name outlook: Guten Tag mein Anzeige Name ist Daniela Rey, mein Profilname bei Outlook habe ich aber bereits vor Monaten auf Daniela Widmer geändert. Wenn ich auf Einstellungen gehe ist der Name längst...
Outlook.com 27. Oktober 2024

sender name in outlook

sender name in outlook: Hi All,When one of our users receives an email, instead of seeing the sender's name, he sees his own name in the inbox. How can the problem be solved?Thank you
Outlook.com 12. Juni 2023

sender's name in outlook

sender's name in outlook: Hi All,When one of our users receives an email, instead of seeing the sender's name, he sees his own name in the inbox. How can the problem be solved?Thank you
Outlook.com 12. Juni 2023

Forwarding an email removes original sender's email address, only name remains: Since Outlook 2016 1908/11929.20300 click-and-go I am losing the original sender's emailadress when manually (not rule-based) forwarding an email internally. We are using Exchange Online and I...
Outlook.com 27. September 2019

Angezeigter Name Outlook

Angezeigter Name Outlook: Hallo. Ich habe einen neuen Nachnamen und möchte nun, dass dieser angezeigt wird wenn ich eine E-Mail versende. Wo kann ich das einstellen? Ich nutze Outlook mit einem Exchange-Konto. Die...
Outlook.com 27. Mai 2018

Name von Outlook ändert sich nicht

Name von Outlook ändert sich nicht: Hallo, wie ihr schon gelesen habt habe ich folgendes Problem ich habe früher mal ein YT Konto gehabt auf dem ich Regger Regt gehiesen habe so hat sich auch mein E-Mail Name in Regger Regt...
Outlook.com 12. Oktober 2017

Kann mich nicht bei Outlook anmelden "Der Name stimmt mit keinem Namen in der Adressleiste...

Kann mich nicht bei Outlook anmelden "Der Name stimmt mit keinem Namen in der Adressleiste...: Hallo liebe Community, habe mich heute zum ersten mal mit meinem Office Konto bei Outlook anmelden wollen. Leider bekam ich danach sofort die Fehlermeldung, dass der Name mit keinem Namen in...
Outlook.com 11. Januar 2017
sender's name in outlook solved
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Auf dieser Website werden Cookies für die Zugriffsanalyse und Anzeigenmessung verwendet.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.