SharePoint / Microsoft List exported to Excel has different dates
Diskutiere und helfe bei SharePoint / Microsoft List exported to Excel has different dates im Bereich Microsoft Office im Windows Info bei einer Lösung; One of our users has the following problem:The dates appear correctly for her in the SharePoint list, but once she exports the list to excel as a... Dieses Thema im Forum "Microsoft Office" wurde erstellt von CRCA_20, 6. September 2022.
Thema:
SharePoint / Microsoft List exported to Excel has different dates - Microsoft Office
Die Seite wird geladen...
SharePoint / Microsoft List exported to Excel has different dates - Similar Threads - SharePoint Microsoft List |
Forum | Datum |
---|---|---|
How to send a due date reminder from Microsoft Lists to user in my list?How to send a due date reminder from Microsoft Lists to user in my list?: I have a list that I use to track tasks. In this list there is a column with a deadline. 7 days before the deadline, a user from their own tenant who is assigned this task should receive an email....
|
Microsoft Office | 21. Juni 2024 |
Unable to save SharePoint list entryUnable to save SharePoint list entry: I can add an item to the list just fine.After I save the changes, it shows in the list.But from that point on I can not put in any new entries.If i fill out a new one and click the save button,...
|
Microsoft Office | 5. Juni 2024 |
Microsoft Lists in SharePoint individuell bearbeitbar machenMicrosoft Lists in SharePoint individuell bearbeitbar machen: Servus,ich bin gerade dabei, über SharePoint eine Seite für Teams zu erstellen, bei der bestimmte Informationen für Benutzer bereitgestellt werden.Ein Bestandteil dieser Seite ist eine Checkliste...
|
Microsoft Office | 17. November 2023 |
Excel-Listen in Sopify über Sharepoint darstellenExcel-Listen in Sopify über Sharepoint darstellen: Hallo,ich mach gerade für unseren Verband, den Seifenkistenverband Baden-Württemberg e. V. neue Internetseiten. Da wir uns ausschließlich über ehrenamtliche Arbeit finanzieren, ist die Idee unser...
|
Microsoft Office | 20. Mai 2023 |
SharePoint Liste - Daten in der Vergangenheit nicht mehr anzeigenSharePoint Liste - Daten in der Vergangenheit nicht mehr anzeigen: Hallo zusammen,ich habe eine SharePoint-Liste in denen ich unsere Events erfasse. Jetzt gibt es hier ein StartDatum und ein EndDatum. Ich möchte gerne, dass alle Events die in der Vergangenheit...
|
Microsoft Office | 10. November 2022 |
Daten von einer Excel Liste in die andere sortierenDaten von einer Excel Liste in die andere sortieren: Hallo liebe MS Community,
ich habe mal eine Frage zu Excel SVerweisen.
Ich habe 2 sehr lange Liste mit Daten. Jetzt möchte ich das in der einen Liste Daten aus einer Spalte in die andere...
|
Microsoft Office | 16. Juli 2020 |
Connect Sharepoint List within PWA to Project ListConnect Sharepoint List within PWA to Project List: Hello everybody,
I am seeking for a way to connect a sharepoint list to the List of projects within my project online instance.
Within my PWA I have created a sharepoint list and would like to...
|
Microsoft Office | 29. August 2017 |