Sound problems with audiointerface Behringer UMC22 after Win10 21H2 and Asio4all

Diskutiere und helfe bei Sound problems with audiointerface Behringer UMC22 after Win10 21H2 and Asio4all im Bereich Games und Spiele im Windows Info bei einer Lösung; Hi everyoneAfter installing the Win10 21H2 I got some issues with my sound reboot noise, sound hang ups. I use a Behringer UMC22 audio interface with... Dieses Thema im Forum "Games und Spiele" wurde erstellt von MarkusDAH, 9. Oktober 2021.

1. MarkusDAH
    MarkusDAH Gast

Sound problems with audiointerface Behringer UMC22 after Win10 21H2 and Asio4all

Hi everyoneAfter installing the Win10 21H2 I got some issues with my sound reboot noise, sound hang ups. I use a Behringer UMC22 audio interface with Asio4all.Until this Service Pack 21H2 eth worked fine. It seems that Microsoft did something to the USB drivers. Does anybody have the same issue as me and could help?Support is very appreciated.Attached you find the mail to Michael Tippach / the programmer of Asio4all.Thanks all.Best regardsMarkusMail to Michael /Asio4allHello Michael,1st I want to thank you and your Team if there e

2. User Advert

Hi,

willkommen im Windows Forum!
Thema:

Sound problems with audiointerface Behringer UMC22 after Win10 21H2 and Asio4all - Games und Spiele

Die Seite wird geladen...

Sound problems with audiointerface Behringer UMC22 after Win10 21H2 and Asio4all - Similar Threads - Sound problems with

Forum Datum

Sound-Probleme

Sound-Probleme: Wenn ich oder jemand anderes im Discord zb spricht kann ich nichts in dem Zeitpunkt hören.
Apps 21. Oktober 2023

Sound-Probleme

Sound-Probleme: Hallo, auf einmal gibt es kein Ton auf mein PC, können Sie bitte mir dabei helfen.Mit freundlichen GrüßenAbedin Zimmermann
Games und Spiele 15. September 2023

Fresh Windows install: Problems with Keyboard and weird sound

Fresh Windows install: Problems with Keyboard and weird sound: Hello people. I have freshly installed windows in the past days and since then, I have 2 weird problems. 1. I have this weird sound popping up every ~10 Minutes. I have no idea where it comes...
Apps 14. Juli 2023

Fresh Windows install: Problems with Keyboard and weird sound

Fresh Windows install: Problems with Keyboard and weird sound: Hello people. I have freshly installed windows in the past days and since then, I have 2 weird problems. 1. I have this weird sound popping up every ~10 Minutes. I have no idea where it comes...
Games und Spiele 14. Juli 2023

Behringer UMC22 nach letztem Update wird das Gerät nicht mehr aufgefunden

Behringer UMC22 nach letztem Update wird das Gerät nicht mehr aufgefunden: Hallo zusammen,nach dem letzten Win10 Update habe ich das Problem, dass mein Behringer UMC22 nicht mehr erkannt wird.Es leuchtet keine Lampe am UMC22.Beim Blick in den Gerätemanager sieht man,...
Apps 1. Mai 2022

Behringer UMC22 nach letztem Update wird das Gerät nicht mehr aufgefunden

Behringer UMC22 nach letztem Update wird das Gerät nicht mehr aufgefunden: Hallo zusammen,nach dem letzten Win10 Update habe ich das Problem, dass mein Behringer UMC22 nicht mehr erkannt wird.Es leuchtet keine Lampe am UMC22.Beim Blick in den Gerätemanager sieht man,...
Games und Spiele 1. Mai 2022

Sound problems with audiointerface Behringer UMC22 after Win10 21H2 and Asio4all: Hi everyoneAfter installing the Win10 21H2 I got some issues with my sound reboot noise, sound hang ups. I use a Behringer UMC22 audio interface with Asio4all.Until this Service Pack 21H2 eth...
Apps 9. Oktober 2021
Sound problems with audiointerface Behringer UMC22 after Win10 21H2 and Asio4all solved
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Auf dieser Website werden Cookies für die Zugriffsanalyse und Anzeigenmessung verwendet.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.