unknown usb device port reset failed
Diskutiere und helfe bei unknown usb device port reset failed im Bereich Games und Spiele im Windows Info bei einer Lösung; About one month ago one of my usb ports suddenly stopped working. Today a second one did give me the same error message. I tried everything.... Dieses Thema im Forum "Games und Spiele" wurde erstellt von DonaldDJ, 30. Oktober 2023.
Thema:
unknown usb device port reset failed - Games und Spiele
Die Seite wird geladen...
unknown usb device port reset failed - Similar Threads - unknown usb device |
Forum | Datum |
---|---|---|
unknown usb device port reset failedunknown usb device port reset failed: About one month ago one of my usb ports suddenly stopped working. Today a second one did give me the same error message. I tried everything. Deinstalling all USB-Driver. Cleanboot. Cleaning the...
|
Apps | 30. Oktober 2023 |
Intel Tile Device unknown driver in device managerIntel Tile Device unknown driver in device manager: I was upgrading from Windows 10 to 11 and did a clean installation. After the install in the device manager it appeared an unknown device called Intel Tile Device. It is unsigned but I figured it...
|
Apps | 7. April 2022 |
Intel Tile Device unknown driver in device managerIntel Tile Device unknown driver in device manager: I was upgrading from Windows 10 to 11 and did a clean installation. After the install in the device manager it appeared an unknown device called Intel Tile Device. It is unsigned but I figured it...
|
Games und Spiele | 7. April 2022 |
Reset DELL, recovery key unknownReset DELL, recovery key unknown: Hallo,
ich muss meinen Latitude 7350 "reseten", habe aber den recovery key nicht mehr.
Was ich habe ist die key ID und das Drive Label.
Eine einfache Neuinstallation von windows 8.1 ist...
|
Allgemeines | 30. Juli 2018 |
Unknown USB-device - device enumeration failedUnknown USB-device - device enumeration failed: Hallo zusammen,
wir haben seit der Umstellung auf Windows 8.1 Probleme mit unserem USB-device (unter Windows 7 und 10 läuft alles problemlos). Es handelt sich dabei um einen Scanner der mit 2...
|
Allgemeines | 20. Dezember 2016 |
Unknown USB-device - device enumeration failedUnknown USB-device - device enumeration failed: Hallo zusammen,
wir haben seit der Umstellung auf Windows 8.1 Probleme mit unserem USB-device (unter Windows 7 und 10 läuft alles problemlos). Es handelt sich dabei um einen Scanner der mit 2...
|
Allgemeines | 9. Dezember 2016 |
USB-Ports werden nicht angesprochenUSB-Ports werden nicht angesprochen: Von meinen 6 USB-Ports werden nur 2 angesprochen - die anderen 4 sind tot.
Bevor ich Vista installiert habe, lief XP Pro - mit allen 6 Ports !
Ich habe zwar jetzt an einem Port meine DigiCam und...
|
Hardware | 16. März 2008 |