unknown usb device port reset failed

Diskutiere und helfe bei unknown usb device port reset failed im Bereich Games und Spiele im Windows Info bei einer Lösung; About one month ago one of my usb ports suddenly stopped working. Today a second one did give me the same error message. I tried everything.... Dieses Thema im Forum "Games und Spiele" wurde erstellt von DonaldDJ, 30. Oktober 2023.

1. DonaldDJ
    DonaldDJ Gast

About one month ago one of my usb ports suddenly stopped working. Today a second one did give me the same error message. I tried everything. Deinstalling all USB-Driver. Cleanboot. Cleaning the USB-Ports. I did also run the device and hardware troubleshoot but nothing helped. I don`t know what else to do. Could it be that this is not a software but a hardware problem? In the device manager only 2 of my 4 USB ports are shown.Specs: Lenovo Legion 5 LaptopAMD Ryzen 5600HGeforce Rtx 3070 Laptop

2. User Advert

Hi,

willkommen im Windows Forum!
Thema:

unknown usb device port reset failed - Games und Spiele

Die Seite wird geladen...

unknown usb device port reset failed - Similar Threads - unknown usb device

Forum Datum

unknown usb device port reset failed: About one month ago one of my usb ports suddenly stopped working. Today a second one did give me the same error message. I tried everything. Deinstalling all USB-Driver. Cleanboot. Cleaning the...
Apps 30. Oktober 2023

Intel Tile Device unknown driver in device manager

Intel Tile Device unknown driver in device manager: I was upgrading from Windows 10 to 11 and did a clean installation. After the install in the device manager it appeared an unknown device called Intel Tile Device. It is unsigned but I figured it...
Apps 7. April 2022

Intel Tile Device unknown driver in device manager

Intel Tile Device unknown driver in device manager: I was upgrading from Windows 10 to 11 and did a clean installation. After the install in the device manager it appeared an unknown device called Intel Tile Device. It is unsigned but I figured it...
Games und Spiele 7. April 2022

Reset DELL, recovery key unknown

Reset DELL, recovery key unknown: Hallo, ich muss meinen Latitude 7350 "reseten", habe aber den recovery key nicht mehr. Was ich habe ist die key ID und das Drive Label. Eine einfache Neuinstallation von windows 8.1 ist...
Allgemeines 30. Juli 2018

Unknown USB-device - device enumeration failed

Unknown USB-device - device enumeration failed: Hallo zusammen, wir haben seit der Umstellung auf Windows 8.1 Probleme mit unserem USB-device (unter Windows 7 und 10 läuft alles problemlos). Es handelt sich dabei um einen Scanner der mit 2...
Allgemeines 20. Dezember 2016

Unknown USB-device - device enumeration failed

Unknown USB-device - device enumeration failed: Hallo zusammen, wir haben seit der Umstellung auf Windows 8.1 Probleme mit unserem USB-device (unter Windows 7 und 10 läuft alles problemlos). Es handelt sich dabei um einen Scanner der mit 2...
Allgemeines 9. Dezember 2016

USB-Ports werden nicht angesprochen

USB-Ports werden nicht angesprochen: Von meinen 6 USB-Ports werden nur 2 angesprochen - die anderen 4 sind tot. Bevor ich Vista installiert habe, lief XP Pro - mit allen 6 Ports ! Ich habe zwar jetzt an einem Port meine DigiCam und...
Hardware 16. März 2008
unknown usb device port reset failed solved
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Auf dieser Website werden Cookies für die Zugriffsanalyse und Anzeigenmessung verwendet.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.