Windows 10 Installed Language Pack. Windows Store Apps still in English or particular English

Diskutiere und helfe bei Windows 10 Installed Language Pack. Windows Store Apps still in English or particular English im Bereich Apps im Windows Info bei einer Lösung; Hallo,I installed German Language and changed language to German. Everything except Windows Store Apps Settings, Calculator, Photos, etc are... Dieses Thema im Forum "Apps" wurde erstellt von BJ_1987, 13. Oktober 2022.

1. BJ_1987
    BJ_1987 Gast

Windows 10 Installed Language Pack. Windows Store Apps still in English or particular English

Hallo,I installed German Language and changed language to German. Everything except Windows Store Apps Settings, Calculator, Photos, etc are German.Windows Store Apps are remaining English or only translated particularly German.Anyone facing similar issues with Language Pack?

2. User Advert

Hi,

willkommen im Windows Forum!
Thema:

Windows 10 Installed Language Pack. Windows Store Apps still in English or particular English - Apps

Die Seite wird geladen...

Windows 10 Installed Language Pack. Windows Store Apps still in English or particular English - Similar Threads - Windows Installed Language

Forum Datum

windows 10 single language english wechseln nach deutsch

windows 10 single language english wechseln nach deutsch: windows 10 single language english wechseln nach deutsch
Apps 2. Juni 2023

windows 10 single language english wechseln nach deutsch

windows 10 single language english wechseln nach deutsch: windows 10 single language english wechseln nach deutsch
Games und Spiele 2. Juni 2023

SharePoint Notification is still in english

SharePoint Notification is still in english: We would like to send the notification mail of the sharepoint site in German.I have changed the language to German everywhere possible. Unfortunately, the user still receives the notification mail...
Microsoft Office 6. Dezember 2022

Windows 10 Installed Language Pack. Windows Store Apps still in English or particular English: Hallo,I installed German Language and changed language to German. Everything except Windows Store Apps Settings, Calculator, Photos, etc are German.Windows Store Apps are remaining English or only...
Games und Spiele 13. Oktober 2022

Kontaktmenü in English anstatt Deutsch

Kontaktmenü in English anstatt Deutsch: Kann dagegen was unternommen werden dass die Einstellungen in deutsch sind?Habe schon im Internet durchgeforstet die Lösungen sind alle etwas älter, oder brachten nicht den ErfolgEin...
Windows Live Essentials 23. März 2022

Outlook Ordner plötzlich in English

Outlook Ordner plötzlich in English: Hallo,seit ein paar Tagen werden meine Ordner in english angezeigt.Windows ist auf DeutschIch habe mehrere Postfächer in meinem Outlook Client. Nur mein Office 365 Postfach wird in english...
Microsoft Office 26. August 2021

Windows 10 Store Apps

Windows 10 Store Apps: Hallo an die Community. Ich habe nur ein kleines Problem mit dem App Store von Windows 10. Alles was kostenlos angeboten wird kann ich herunter laden, aber sobald ich etwas aus dem Store kaufen...
Apps 3. November 2016
Windows 10 Installed Language Pack. Windows Store Apps still in English or particular English solved
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Auf dieser Website werden Cookies für die Zugriffsanalyse und Anzeigenmessung verwendet.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.