Windows Vista upgrade kit for windows 7 does not work
Diskutiere und helfe bei Windows Vista upgrade kit for windows 7 does not work im Bereich Allgemeines im Windows Info bei einer Lösung; OK, I have an older computer (Acer X3300). I was running windows 7 ( upgrade from original Vista to 7 with the upgrade kit)....but I was experiencing... Dieses Thema im Forum "Allgemeines" wurde erstellt von SonjaD, 5. August 2018.
Thema:
Windows Vista upgrade kit for windows 7 does not work - Allgemeines
Die Seite wird geladen...
Windows Vista upgrade kit for windows 7 does not work - Similar Threads - Windows Vista upgrade |
Forum | Datum |
---|---|---|
HTML Code does not work for SignatureHTML Code does not work for Signature: I am getting really frustrated. I have a perfectly working HTML Signature, which works for all the other email clients I am using, but when I try to add it in Outlook, it just shows the code but...
|
Outlook.com | 14. Februar 2024 |
Galaxy Book2 Pro Windows Hello does not workGalaxy Book2 Pro Windows Hello does not work: Hello,I have the following problem:For a couple of months my Windows Hello on my Galaxy Book2 Pro does not work. I get pretty much the same error as in this issue, but none of the suggested...
|
Games und Spiele | 11. August 2023 |
Inplace upgrade Win 7 ult does not work !Inplace upgrade Win 7 ult does not work !: Defect component store, manifests etc pp
sfc cannot repair. dism with Windows 7 not full functions as in 8.1 or 10.
Any advice who to manage IU for repair ??
See log, part of all. Cannot...
|
Allgemeines | 31. Dezember 2020 |
Upgrade von Windows Vista auf Windows 7Upgrade von Windows Vista auf Windows 7: Hallo,
nachdem ich mein Laptop über ein Jahr nicht mehr genutzt habe, habe ich festgestellt, dass es für Windows Vista keine Updates mehr gibt (z.Bsp von firefox) und dass es keine support für...
|
Allgemeines | 6. Oktober 2018 |
Windows Vista upgrade kit for windows 7 does not workWindows Vista upgrade kit for windows 7 does not work: OK, I have an older computer (Acer X3300). I was running windows 7 ( upgrade from original Vista to 7 with the upgrade kit)....but I was experiencing problems so I had to flatten my system ( I...
|
Allgemeines | 6. Oktober 2018 |
Upgrade von Windows Vista auf Windows 7Upgrade von Windows Vista auf Windows 7: Hallo,
nachdem ich mein Laptop über ein Jahr nicht mehr genutzt habe, habe ich festgestellt, dass es für Windows Vista keine Updates mehr gibt (z.Bsp von firefox) und dass es keine support für...
|
Allgemeines | 19. August 2018 |
Kann nicht updaten nach upgrade auf windows 7 von VistaKann nicht updaten nach upgrade auf windows 7 von Vista: Kann mir einer helfen wie ich wieder updaten nach ein upgrade auf win 7 von Vista ich habe nur ein paa updates aber Januar geht gawr nciht
|
Allgemeines | 28. Januar 2017 |