Adjust brightness of external display in HDR

Diskutiere und helfe bei Adjust brightness of external display in HDR im Bereich Games und Spiele im Windows Info bei einer Lösung; Hello everyone,I own an Asus Zephyrus M16 2023 which has a MiniLED display. The brightness is really great but I wanted to get a second, slightly... Dieses Thema im Forum "Games und Spiele" wurde erstellt von HansKoenigEQ, 27. Mai 2024.

  1. Adjust brightness of external display in HDR


    Hello everyone,I own an Asus Zephyrus M16 2023 which has a MiniLED display. The brightness is really great but I wanted to get a second, slightly larger external display to support daily content consumption. The one I bought is actually an modified display from the Asus ROG Strix G18 2024 just the display built into a case with DP, USB-C ports and brightness control which has a 18 inch MiniLED display with double the dimming zones. Problem is, when connecting the external monitor and switching on HDR, the modified G18 display reverts to about 80% brightness. Usually you can increase it on th
     
  2. User Advert


    Hi,

    willkommen im Windows Forum!
Thema:

Adjust brightness of external display in HDR - Games und Spiele

Die Seite wird geladen...

Adjust brightness of external display in HDR - Similar Threads - Adjust brightness external

Forum Datum

Adjust brightness of external display in HDR

Adjust brightness of external display in HDR: Hello everyone,I own an Asus Zephyrus M16 2023 which has a MiniLED display. The brightness is really great but I wanted to get a second, slightly larger external display to support daily content...
Apps 27. Mai 2024

Wie kann ich HDR-Fähigkeit wiederherstellen?

Wie kann ich HDR-Fähigkeit wiederherstellen?: Hallo,ich nutze Windows 11 und habe einen ACER XV272U-KV mit WQHD als Bildschirm. Dieser hat HDR 400, was auch im Betriebssystem erkannt wurde und eingestellt war. Nach Tausch der Grafikkarte und...
Apps 31. Januar 2024

Einstellungen HDR

Einstellungen HDR: Hallo,ich habe einen MSI MPG ARTYMIS 343CQRDE Curved 34 Zoll UWQHD Monitor und habe die Funktion über die Anzeigeeinstellungen, dass ich HDR einschalten kann. Darüber steht jedoch ein "Nein" bei...
Apps 5. Oktober 2023

Einstellungen HDR

Einstellungen HDR: Hallo,ich habe einen MSI MPG ARTYMIS 343CQRDE Curved 34 Zoll UWQHD Monitor und habe die Funktion über die Anzeigeeinstellungen, dass ich HDR einschalten kann. Darüber steht jedoch ein "Nein" bei...
Games und Spiele 5. Oktober 2023

HDR and second display Monitor woes

HDR and second display Monitor woes: So I recently got a new monitor. All worked fine, till suddenly, after quitting a 640x480 fullscreen game, my primary monitor wasn't picked up. I reseated the cables, tried different ports, but...
Apps 15. Mai 2023

HDR and second display Monitor woes

HDR and second display Monitor woes: So I recently got a new monitor. All worked fine, till suddenly, after quitting a 640x480 fullscreen game, my primary monitor wasn't picked up. I reseated the cables, tried different ports, but...
Games und Spiele 15. Mai 2023

HDR nicht verfügbar

HDR nicht verfügbar: Ich habe mein Surface Pro 7 über den Surface Dock an einen externen Monitor angeschlossen, der HDR unterstützt. Bei den Anzeigeeinstellungen fehlt allerdings die Option HDR einzuschalten. Beim...
Surface 16. Mai 2020
Adjust brightness of external display in HDR solved
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Auf dieser Website werden Cookies für die Zugriffsanalyse und Anzeigenmessung verwendet.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.