Company's inbox completely deleted

Diskutiere und helfe bei Company's inbox completely deleted im Bereich Outlook.com im Windows Info bei einer Lösung; Hello, My company's email inbox was completely deleted even from the 'Deleted Items' space, involutarilly, without our knowledge or will. Our... Dieses Thema im Forum "Outlook.com" wurde erstellt von Vitoria Nery, 22. Januar 2020.

  1. Company's inbox completely deleted


    Hello,


    My company's email inbox was completely deleted even from the 'Deleted Items' space, involutarilly, without our knowledge or will.

    Our research told us that, after the period of 30 days, those emails from the 'Deleted Items' space would be permanently deleted from the server. We already tried to use the recover functionality provided by Outlook Folder >Recover Deleted Items, but as soon the tab opened, the space was empty.

    Again: what was mostly strange about this was that no one ever actually deleted all those emails they were from years and years; as far as we know, one day they were simply gone.


    These emails are of paramount importance to us, and we, therefore, need them.


    Is there any way we can retrieve these emails via backup?


    Thank you for help,


    Vitória Nery
     
  2. Peter.Star Win User

    Company's inbox completely deleted

    Hallo,

    Hinweis: Du postest hier in einem deutschsprachigen Forum.

    Ein outlook.com Konto ist nicht für den geschäftsgebrauch konzipiert.

    Nutz als Firma ein Domänenkonto bei einem entsprechenden Provider.

    Peter
  3. herbertf Win User

    Inbox Inhalt verschwunden

    Hi Peter,

    Anleitung funktioniert leider nicht. Egal welchen Browser ich verwende,

    - die Inbox ist leer

    - der Deleted Folder enthält nur die von mir manuell einzeln gelöschten eMails, aber nicht den Inhalt der Inbox,

    auch bei Recover Deleted Items wird nichts aus der Inbox angezeigt.

    Hast du bitte weitere Ideen?

    danke herbert
  4. herbertf Win User

    Inbox Inhalt verschwunden

    Die Sache wird immer obstruser:

    - ich kann mich minutenlang nicht mit meinem Microsoft Account anmelden

    - nach 8 Stunden erschienen im Deleted Folder gelöschte Nachrichten bis zurück ins Jahr 2003 (!) - was einmal mehr zeigt, dass in der Cloud nichts gelöscht wird

    - wenn ich aber auf den Context Menupunkt Recover Deleted Items klicke, werden nur die gelöschten eMails der ca. letzten 14 Tage angezeigt und die kann ich nicht recovern

    - meine Inbox Mails bleiben verschwunden.

    Was immer da bei Azure los ist: bin ich der einzig Betroffene?

    30.Okt.2016, 08:00

    Offensichtlich gibt es einen zweiten Fall.

    Inzwischen sind meine verschwundenen Inbox eMails im Deleted Folder aufgetaucht. Kann nicht sagen, ob es alle sind.

    Aber:

    Ich kann aus dem Deleted Folder nicht ALLE eMails mit einem Schlag in die Inbox recovern. Sondern nur einzelne eMails! Der Recover Deleted Items Dialog lässt es nicht zu. Ich habe aber 10.000 eMails zu recovern!

    Die Zeit läuft davon!
  5. FothDimitriy Win User

    Deleted Messages

    Hello,

    thank you for your support, but it didnt realy help... I still cant find that message which i deleted today... It was deleted by mistake from outgoing folder and not from inbox folder...

    maybe you have any other suggestion or how can i contact support?
  6. herbertf Win User

    Inbox Inhalt verschwunden

    https://support.office.com/en-us/article/Restore-deleted-email-messages-in-Outlook-com-or-Outlook-on-the-web-a8ca78ac-4721-4066-95dd-571842e9fb11

    Offensichtlich kann man eMails nur einzeln markieren und in die Inbox zurück kopieren. Ein Bulk Restore existiert nicht.
  7. User Advert


    Hi,

    willkommen im Windows Forum!
Thema:

Company's inbox completely deleted - Outlook.com

Die Seite wird geladen...

Company's inbox completely deleted - Similar Threads - Company's inbox completely

Forum Datum

Recover deleted photos

Recover deleted photos: Recover deleted photos Recover photos that have been deleted from the recycle bin
Microsoft Office 14. Dezember 2023

Windows Security DELETED!!

Windows Security DELETED!!: so recently i tried to install a game on the internet but it was a VIRUS i tried many stuff and i got rid of the virus everything is fine only my Windows Security is deleted i cant open it i am...
Apps 17. Dezember 2022

Windows Security DELETED!!

Windows Security DELETED!!: so recently i tried to install a game on the internet but it was a VIRUS i tried many stuff and i got rid of the virus everything is fine only my Windows Security is deleted i cant open it i am...
Games und Spiele 17. Dezember 2022

Mails landen in Inbox

Mails landen in Inbox: Ich möchte M365 einsetzen und habe meine User mit AdConnect synchronisiert.Die Postfächer habe ich aus dem Exchangeserver in PST´s exportiert .Dann habe ich für die Nutzer Outlook eingerichtet und...
Outlook.com 29. Dezember 2021

deleted invitations reappear and multiply in the inbox

deleted invitations reappear and multiply in the inbox: Hi I have an issue with outlook 365. I am not able to delete invitations from my inbox. Instead beeing deleted or archived or moved to another folder the invitation not only comes back but comes...
Microsoft Office 15. Februar 2021

Deleted Messages

Deleted Messages: Good afternoon, i realy need your help because I need that E-Mail for my lywer to process. Today I deleted one E-Mail from end of 2018, I could find that E-Mail in send order but by mistake I...
Outlook.com 1. Juli 2020

Inbox Inhalt verschwunden

Inbox Inhalt verschwunden: Alle meine eMails in der Inbox sind verschwunden. Möglicherweise durch Öffnen einer bösartigen eMail. In Deleted folder ist davon nichts zu finden. Recover deleted items funktioniert daher auch...
Outlook.com 29. Oktober 2016
Company's inbox completely deleted solved
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Auf dieser Website werden Cookies für die Zugriffsanalyse und Anzeigenmessung verwendet.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.