Download splitten?

Diskutiere und helfe bei Download splitten? im Bereich Software im Windows Info bei einer Lösung; Hallo Ihr, ich wollte euch mal was fragen. Es geht um das Programm FlashGet, irgendwie versteh ich nicht ganz wie das funktioniert. Ich hab hier zwar... Dieses Thema im Forum "Software" wurde erstellt von findus, 29. Oktober 2011.

1. findus
    findus New Member

Download splitten?

Hallo Ihr,
    ich wollte euch mal was fragen. Es geht um das Programm FlashGet, irgendwie versteh ich nicht ganz wie das funktioniert. Ich hab hier zwar schon einiges drüber gelesen, aber mir ist zum Beispiel nicht ganz klar, warum die Dateien geteilt werden müssen. Macht man das um den Download zu beschleunigen?
    Ich weiß auch nicht genau ob das Programm gut ist, wenn nicht, weiß jemand vielleicht ne Alternative?
    Danke an euch schon mal!

2. User Advert

Hi,

vielleicht Hilft das weiter: Windows 10 Ratgeber Tipps und Tricks
Thema:

Download splitten? - Software

Die Seite wird geladen...

Download splitten? - Similar Threads

Forum Datum

Windows 10 Unbekannter Fehler beim Download: 8007007F

Windows 10 Unbekannter Fehler beim Download: 8007007F: 1. 5 Wiederherstellungspartitionen? Bereinigung nach Installation? 2. Kann Malwarebytes nicht deinstallieren 3. Ich hätte utner Windows 10 gerne auch noch die Möglichkeit wie bei XP mich als...
Microsoft Windows 28. November 2015

Edge Browser downloadet nicht in Windows 10

Edge Browser downloadet nicht in Windows 10: 1. Nach dem Update auf Windows 10 Update äusserst gefährlich! 2. Kann man den Windows 10 registrierung / update kompett zurückrollen und neu starten 3. Nach upgrade auf windows 10 dunkler...
Microsoft Windows 2. September 2015

Internet Download Manager [LZ] Pro

Internet Download Manager [LZ] Pro: Internet Download Manager [LZ] Pro [IMG] First thing's first. The main feature this app offers is to Download LARGE Files of any type in background (In-App as well) and then TRANSFER THEM TO...
Tools + Produktivität 27. März 2015

MateTube HD Downloader

MateTube HD Downloader: MateTube HD Downloader [IMG] * MateTube, the most powerful Youtube client that supports video play in HD resolution and download videos to your phone. * Functions: - Play online streaming...
Tools + Produktivität 24. März 2015

Ultimate Downloader

Ultimate Downloader: Ultimate Downloader [IMG] A quick and dirty style downloader for Windows Phone. Can download and play all supported Files on Windows Phone. (Only Video and Music at the moment). Can also set...
Tools + Produktivität 23. März 2015

File Downloader

File Downloader: File Downloader [IMG] You can download any files (music, pictures, video, documents, etc.) individually, using a web browser or FTP client, manage them in the Local Storage, Media Library or...
Tools + Produktivität 23. März 2015

Tube Mp3 Downloader

Tube Mp3 Downloader: Tube Mp3 Downloader [IMG] Download audio of YouTube video and save it in your media library, or set it as your ringtone! With this app you can browse the most popular video platform for your...
Tools + Produktivität 22. März 2015

Top Music Videos Download

Top Music Videos Download: Top Music Videos Download [IMG] This is the best application for you! You can play and download high quality music videos if you want. In the app, you can play Top Hit Video music ex: Top Hip...
Musik + Videos 24. Februar 2015

Mp3 Skull Music Download FREE

Mp3 Skull Music Download FREE: Mp3 Skull Music Download FREE [IMG] Download and stream any music from your Windows Phone. Preview songs before download Export music to your media library Mp3 Skull Music Download FREE...

Music Video Download

Music Video Download: Music Video Download [IMG] This is a small tool that help you to easily download music and videos for offline viewing. The tool supports download in background, play audio directly and...

Diese Seite empfehlen

1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.