FederatedOrganizationIdentifier to set up a hybrid deployment

Diskutiere und helfe bei FederatedOrganizationIdentifier to set up a hybrid deployment im Bereich Apps im Windows Info bei einer Lösung; ERROR: Updating hybrid configuration failed with error 'Subtask Configure execution failed: Creating Organization Relationships.Execution of the... Dieses Thema im Forum "Apps" wurde erstellt von FederatedOrganizationIden, 19. Januar 2022.

  1. FederatedOrganizationIdentifier to set up a hybrid deployment


    ERROR: Updating hybrid configuration failed with error 'Subtask Configure execution failed: Creating Organization Relationships.Execution of the Set-FederatedOrganizationIdentifier cmdlet had thrown an exception. This may indicate invalid parameters in your Hybrid Configuration settings.An error occurred while attempting to provision Exchange to the Partner STS. Detailed Information "An unexpected result was received from Windows Live. Detailed information: "InternalError InternalError: Internal error.".".at Microsoft.Exchange.Management.Hybrid.RemotePowershellSession.RunCommandString cmdlet,
     
  2. User Advert


    Hi,

    willkommen im Windows Forum!
Thema:

FederatedOrganizationIdentifier to set up a hybrid deployment - Apps

Die Seite wird geladen...

FederatedOrganizationIdentifier to set up a hybrid deployment - Similar Threads - FederatedOrganizationIdentifier set hybrid

Forum Datum

I want to set up a Azure-Test Tenant, but don't know which license I need ..

I want to set up a Azure-Test Tenant, but don't know which license I need ..: Hello there,I am currently working at a security-company and want to set up a Azure Test-Tenant where I could deploy Azure Goat. To do so I need to use the Azure CLI or Cloud CLI which requires to...
Microsoft Office 3. August 2023

FederatedOrganizationIdentifier to set up a hybrid deployment

FederatedOrganizationIdentifier to set up a hybrid deployment: ERROR: Updating hybrid configuration failed with error 'Subtask Configure execution failed: Creating Organization Relationships.Execution of the Set-FederatedOrganizationIdentifier cmdlet had...
Games und Spiele 19. Januar 2022

Exchange Online Journaling to a On Prem Exchange hybrid enviroment. How to filter emails

Exchange Online Journaling to a On Prem Exchange hybrid enviroment. How to filter emails: Gibt es eine MöglichkeitTrasnport regeln oder Nachrichtenflusregeln auf Journaling mails anzuwenden?Wir haben in der Cloud das Journaling auf alle Mails enabled undsenden diese an ein...
Microsoft Office 27. April 2021

Lexware Buchhalter 2019 - Set UP

Lexware Buchhalter 2019 - Set UP: Hallo, ich benutze Windows 8,1 - habe die ganzen Jahre mit Lexware Buchhalter gearbeitet. Nun war wohl ein Update fällig, ich hatte 2017 und 2018 Lexware installiert - da aber die letzte...
Allgemeines 13. Juni 2019

onedrive: disable "set up onedrive"

onedrive: disable "set up onedrive": Hi, We're using OneDrive for Business in our company. All the time the "set up onedrive" pops up and tries me to log in. But I don't want to store any data in any cloud. Therefor, I want to...
OneDrive 21. Februar 2017

OneDrive set up unter MAC / angebliches Kennwortproblem

OneDrive set up unter MAC / angebliches Kennwortproblem: Hallo zusammen, ich hoffe von Euch hat einer eine Idee... Für einen Kunden habe ich Office 365 Business Premium (2016) neu aufgesetzt. Der Kunde verwendet in seiner Umgebung Windows PS's und...
OneDrive 17. Januar 2017

OneDrive set up unter MAC / angebliches Kennwortproblem

OneDrive set up unter MAC / angebliches Kennwortproblem: Hallo zusammen, ich hoffe von Euch hat einer eine Idee... Für einen Kunden habe ich Office 365 Business Premium neu aufgesetzt. Der Kunde verwendet in seiner Umgebung Windows PS's und MACs. Nun...
Microsoft Office 17. Januar 2017
FederatedOrganizationIdentifier to set up a hybrid deployment solved
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Auf dieser Website werden Cookies für die Zugriffsanalyse und Anzeigenmessung verwendet.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.