how to activate statistics in backgammon

Diskutiere und helfe bei how to activate statistics in backgammon im Bereich Games und Spiele im Windows Info bei einer Lösung; how I may activate statistics in backgammon? all the values in the game remain always at the value of "99999" Dieses Thema im Forum "Games und Spiele" wurde erstellt von EugeniaArgyrakou, 25. August 2019.

1. how to activate statistics in backgammon

how I may activate statistics in backgammon?

all the values in the game remain always at the value of "99999"

2. User Advert

Hi,

willkommen im Windows Forum!
Thema:

how to activate statistics in backgammon - Games und Spiele

Die Seite wird geladen...

how to activate statistics in backgammon - Similar Threads - how activate statistics

Forum Datum

How to Activate my Hotmail Account?

How to Activate my Hotmail Account?: Click Create an account. It's a link in the top-right side of the page. Create your email address. Enter a password. ... Uncheck the "Send me promotional emails from Microsoft" box. ... Click...
Outlook.com 16. Mai 2019

How to update office

How to update office: I have a new version of office (365 home) however when I try to install it, my microsoft account displays the old product key and I am unable to change it
Microsoft Office 8. Dezember 2018

How to download

How to download: Hallo, ich würde gerne das für Studenten kostenfreie OFFICE-PAKET nicht nur online nutzen, sondern auch als Desktop-Anwednung offline verwenden. Wie ist mir das möglich? Installieren kann ich...
Microsoft Office 18. September 2018

how to export word document to powerpoint?

how to export word document to powerpoint?: how to export word documents to PowerPoint?, thanks
Microsoft Office 27. Juli 2018

How to, Insider Programm

How to, Insider Programm: Abend, wahrscheinlich ne dumme frage, und eine die schn zich mal gestellt wurde, aber ich finde einfach keine Antwort. Ich habe meinen PC gebraucht mit Win 10 gekauft (d.H. ich habe weder eine...
Windows Insider 22. November 2017

Internet Backgammon

Internet Backgammon: Wann nehmt ihr den Dreck endlich vom Netz? Bricht seit Wochen das Spiel ab (meist, wenn man am gewinnen ist), Server ist vorübergehend nicht erreichbar, Fehlercode 080041004 usw. Seid ihr ein...
Games und Spiele 7. August 2017

How to Upgrade from Outlook.com to Office365

How to Upgrade from Outlook.com to Office365: I need a simple Upgrade from Outlook.com to the payed Business Plans from Office365, but i cant find a button for this.
Outlook.com 17. Oktober 2016
how to activate statistics in backgammon solved
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.