Linada Play WP7

Diskutiere und helfe bei Linada Play WP7 im Bereich Musik + Videos im Windows Info bei einer Lösung; Linada Play WP7 [IMG] Linada Play WP7 is an application for remotely controlling your UPnP and DLNA compatible devices. With Linada Play WP7 you... Dieses Thema im Forum "Musik + Videos" wurde erstellt von WindowsPhone, 24. Februar 2015.

1. WindowsPhone
    WindowsPhone New Member

Linada Play WP7

Linada Play WP7
    [​IMG] Linada Play WP7 is an application for remotely controlling your UPnP and DLNA compatible devices. With Linada Play WP7 you can browse your UPnP and DLNA compatible media libraries for music, video and images and play the content on either the phone or on UPnP and DLNA compatible media players. In addition, Linada Play WP7 can download photos into your phone for offline use.

Linada Play WP7 is specifically targeted for Windows Phone 7 devices, although it runs on Windows Phone 8 devices as well. However, please note that for Windows Phone 8 there is a release of Linada Play that contains features not present in this version and that is specifically targeted for Windows Phone 8.

Linada Play WP7 is a significantly improved successor of the free Linada app, offering:
    * better video playback support (seeking, two fullscreen display modes and volume control for external devices),
    * improved playlist (visuals & performance & increased item quota to 1000),
    * playlist playback on local device under screen lock,
    * configuration setting for enabling Linada Play to run under screen lock (useful for playlist playback on external devices),
    * repeat & random play modes for both audio and video playback,
    * improved integration with the phone's Universal Volume Control,
    * generally improved visuals and application performance and
    * better interoperability support with other UPnP / DLNA devices.

Note, Linada Play WP7 is not a UPnP Media Server or a UPnP Media Renderer. In addition, Linada Play WP7 cannot play the phone's local content on external UPnP / DLNA devices.

Linada Play WP7 doesn't transcode media items itself. Local media playback is limited to the content formats natively supported by the Windows Phone 7 platform. However, various Media Servers support runtime transcoding and Linada Play WP7 attempts to use such capabilities whenever required and possible.

Linada Play WP7 Screenshots
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

Linada Play WP7 Download
    • Windows Phone 10
      Windows Phone 8.1
      Windows Phone 8
      Windows Phone 7.5
    • Foto-, Musik- und Videobibliotheken
      Datendienste
      HD720P (720 x 1280)
      WVGA (480 x 800)
      WXGA (768 x 1280)
    • Download @ WindowsPhone
      Download @ Uploaded.net
      Download @ Share-online.biz

Preis
      2,49 €

2. User Advert

Hi,

willkommen im Windows Forum!
Thema:

Linada Play WP7 - Musik + Videos

Die Seite wird geladen...

Linada Play WP7 - Similar Threads - Linada Play WP7

Forum Datum

Media Player

Media Player: Wenn ich im Windows Media Player die Albuminformationen suche, erscheint die Fehlermeldung "die Website wurde nicht gefunden". Da hat aber bis vor kurzem funktioniert.
Windows Media Player 5. Oktober 2018

Media Player

Media Player: hallo Leute. Ich habe seit Wochen das Problem, dass mein WMP keine Musikdateien in den Bibliotheken aufnimmt. Sind ca. 8.500 Dateien und 60 GB. Brauche WMP, um Musik über meine Bose-Anlage zu...
Windows Media Player 28. Juni 2018

Media Player

Media Player: Wenn ich im Windows Media Player die Albuminformationen suche, erscheint die Fehlermeldung "die Website wurde nicht gefunden". Da hat aber bis vor kurzem funktioniert.
Windows Media Player 27. Mai 2018

flash player

flash player: Wie kann ich bei meinem Handy {win 10)den flash player (adobe),der schon vorinstalliert sein soll aktivieren?
Windows Insider 20. Oktober 2017

DVD player

DVD player: After downloading DVD player I was urged to download the Updateing, but I could not find it. Where is it hidden?
Windows Insider 23. Juni 2017

Media Player

Media Player: Beim abspielen eines Musikstückes bleibt dieses kurz vor Ende hängen, dann gibt`s noch Hintergrundgeräusche und nach einiger Zeit läuft das Musikstück zu Ende. Den MP neu aufspielen funktioniert...
Windows Media Player 4. Oktober 2016

Linada Play

Linada Play: Linada Play [IMG] Linada Play is an application for remotely controlling your UPnP and DLNA compatible devices. With Linada Play you can browse your UPnP and DLNA compatible media libraries...
Musik + Videos 21. Februar 2015
Linada Play WP7 solved

Users found this page by searching for:

1. linada player volume

1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.