Office 365 Web profile photo does not sync with native apps.

Diskutiere und helfe bei Office 365 Web profile photo does not sync with native apps. im Bereich Microsoft Office im Windows Info bei einer Lösung; This user is have an issue that the native, desktop applications such as Word, Excel, etc. does not sync the photo on online versions. Skype, and all... Dieses Thema im Forum "Microsoft Office" wurde erstellt von Moiz123, 4. August 2020.

1. Moiz123
    Moiz123 Gast

Office 365 Web profile photo does not sync with native apps.

This user is have an issue that the native, desktop applications such as Word, Excel, etc. does not sync the photo on online versions. Skype, and all of the other online accounts DO sync the photo. He has reinstalled office 365, signed-in and signed-out and done whatever he could do.

Please help..

2. Rroommaann Win User

Office 365 A1

I assume german is not your native language so shall we go on with this conversation in english?
  3. Anika Fix Win User

356 Education funktioniert nicht auf iPad Pro 11

Meine Lizenz heißt Office 365 A1 for students.

Und der genaue Wortlaut ist: This account does not allow editing on your device. For an account with full access, contact your organisation about your Office 365 plan.

Vielen Dank für Ihre Mühe!
  4. Galin Karlov MSFT Win User

MS Office 365 Problem mit Profilbild

Hallo Thomas,

Es ist ein schon bekanntes Problem, das in der Englisch
    Community
    besprochen wurde. Ich habe auch selbst getestet und das Profilfoto wurde nicht geändert. Du kannst auch deine Meinung in
    Uservoice äußern.

Mit freundlichen Grüßen,

Galin Karlov

Microsoft Office 365 Support Engineer
  5. Pauline R. Win User

ACCESS WEB APP - kein Speicherort

Hallo Jürgen,

laut diesem Beitrag kann die Access Web App mit Office 365 Small Business Premium verwendet werden:

http://blogs.office.com/2012/07/30/get-started-with-access-2013-web-apps/

Um dein Abo umzustellen, musst du dein Office 365 Home Premium Abo kündigen und dann ein Abo für Office 365 Small Business Premium kaufen. Weitere Informationen über Office 365 Small Business Premium findest du hier:

http://office.microsoft.com/de-de/business/office-365-small-business-premium-office-online-FX103037625.aspx

Gruß,

Pauline
  6. [Philipp&] Win User

Geburtstage im automatisch erstellten Kalender falsch

Guten Abend!

Ich habe folgende Zusammensetzung der Geräte:

• Notebook mit Office 365 / Outlook
    • iPhone, alles mit den nativen Apps verbunden (Kalender, Kontakte, Mails, Notizen)

Kann es am iPhone liegen?
  7. User Advert

Hi,

willkommen im Windows Forum!
Thema:

Office 365 Web profile photo does not sync with native apps. - Microsoft Office

Die Seite wird geladen...

Office 365 Web profile photo does not sync with native apps. - Similar Threads - Office 365 Web

Forum Datum

Daisy Chain does not work with Quadro FX 880 M, 2 x Dell U2415 on Win-7

Daisy Chain does not work with Quadro FX 880 M, 2 x Dell U2415 on Win-7: Hello everybody This is my first attempt to ask "the internet" about an IT topic. I've chosen this group, although it might me not exactly appropriate... I do have the following setup: Elitebook...
Allgemeines 26. Oktober 2019

One Note does not synchronise documents

One Note does not synchronise documents: Hello community I have a question regarding my One Note synchronize problem. My documents which i inserted in my one note are not getting synchronized! I have saved this document in One...
Microsoft Office 3. Juni 2018

Login with university office 365 account in word not possible

Login with university office 365 account in word not possible: Hello, I'm currently unable to use Word and other Office services via my university account. As shown in the screenshot I downloaded the office 365 package with the license for products such as...
Microsoft Office 16. Mai 2018

Login with university office 365 account in word not possible

Login with university office 365 account in word not possible: Hello, I'm currently unable to use Word and other Office services via my university account. As shown in the screenshot I downloaded the office 365 package with the license for products such as...
Microsoft Office 16. Mai 2018

Connect OneDrive (Business Account) with CloudDrive Synch from Qnap does not work

Connect OneDrive (Business Account) with CloudDrive Synch from Qnap does not work: Hi Everyone. Did someone already try to connect this Cloud Drive on QNAP with a Business-OneDrive Account? While a connection to a non-business OneDrive Account works perfect, a connection to a...
OneDrive 13. Januar 2018

Synchronisieren der Native-Apps mit outlook.com bzw. mit dem Lumia 650

Synchronisieren der Native-Apps mit outlook.com bzw. mit dem Lumia 650: Hallo Zusammen, ich habe mich mit meinen Microsoft-Konto bei meinem neuen Windows 10 Gerät angemeldet. Meine E-Mails funktionieren einwandfrei und werden auch auf meinen Laptop sowie auf dem...
Outlook.com 11. März 2017

Using Android Calendar Apps with Outlook 365

Using Android Calendar Apps with Outlook 365: Dearest Community. Within our company we have just migrated to Office 365, which in general works quite well. My question is about using an Android calendar app (a cal) with the new Outlook...
Microsoft Office 10. Januar 2017
Office 365 Web profile photo does not sync with native apps. solved
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.