Pen does not pair with surface anymore

Diskutiere und helfe bei Pen does not pair with surface anymore im Bereich Surface im Windows Info bei einer Lösung; After the battery of my pen dies I change it and tryed to reconnect it with my surface pro 6. Nothing happens, it does not even show on the panel with... Dieses Thema im Forum "Surface" wurde erstellt von NoraBhsl, 2. Dezember 2020.

1. NoraBhsl
    NoraBhsl Gast

Pen does not pair with surface anymore

After the battery of my pen dies I change it and tryed to reconnect it with my surface pro 6. Nothing happens, it does not even show on the panel with available bluetooth-devices. When I the button on top of my pen the light starts blinking green.

can someone please help?

2. User Advert

Hi,

willkommen im Windows Forum!
Thema:

Pen does not pair with surface anymore - Surface

Die Seite wird geladen...

Pen does not pair with surface anymore - Similar Threads - Pen does not

Forum Datum

surface lässt sich nicht mehr einschalten nachdem Akku leer war/ surface does not switch on...

surface lässt sich nicht mehr einschalten nachdem Akku leer war/ surface does not switch on...: Hallo an alle, die das gleiche Problem haben,alle Tipps die ich im Netz gefunden habe, haben in meinem Fall nicht geholfen Tastaturkombinationen, spoft-reset, Kühlschrank, Erwärmen, etc..Ich habe...
Surface 4. Dezember 2020

Office 365 Web profile photo does not sync with native apps.

Office 365 Web profile photo does not sync with native apps.: This user is have an issue that the native, desktop applications such as Word, Excel, etc. does not sync the photo on online versions. Skype, and all of the other online accounts DO sync the...
Microsoft Office 4. August 2020

Surface Pen schreibt versetzt in One Note

Surface Pen schreibt versetzt in One Note: Hallo, das Problem ist bei folgenden Geräten aufgetreten. Surface Pro 7 und Surface Book 3, wenn an einer MS Dockingstation mit mehreren Monitoren sowohl fHD als auch UHD. Es handelt sich um...
Surface 15. Juli 2020

Issues with capacitive pens on Microsoft Surface

Issues with capacitive pens on Microsoft Surface: I'm running Windows 10 1803 on a Surface Pro 2017 (i5/8GB). Most of the time I'm taking notes in college using OneNote. That's where I've encountered some weird issues: From time to time (days to...
Surface 13. Oktober 2018

One Note does not synchronise documents

One Note does not synchronise documents: Hello community I have a question regarding my One Note synchronize problem. My documents which i inserted in my one note are not getting synchronized! I have saved this document in One...
Microsoft Office 3. Juni 2018

Connect OneDrive (Business Account) with CloudDrive Synch from Qnap does not work

Connect OneDrive (Business Account) with CloudDrive Synch from Qnap does not work: Hi Everyone. Did someone already try to connect this Cloud Drive on QNAP with a Business-OneDrive Account? While a connection to a non-business OneDrive Account works perfect, a connection to a...
OneDrive 13. Januar 2018

Note Taking mit dem Surface Pen am Surface Laptop? Eure Erfahrungen Bitte

Note Taking mit dem Surface Pen am Surface Laptop? Eure Erfahrungen Bitte: Hallo, ich schwanke momentan zwischen einem Surface Laptop und Surface Pro 2017. Mir gefällt im Grunde der Laptop besser, da der Bildschirm größer ist und die Tastatur fest verankert ist....
Surface 20. Oktober 2017
Pen does not pair with surface anymore solved
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.