Surface Pro battery drains within 30 minutes

Diskutiere und helfe bei Surface Pro battery drains within 30 minutes im Bereich Surface im Windows Info bei einer Lösung; Dear community, I have a Surface Pro and since an update in September 2019 battery drains pretty quickly 4 hours, before it was 10 hours. But since 2... Dieses Thema im Forum "Surface" wurde erstellt von ChristianYM, 1. März 2020.

  1. Surface Pro battery drains within 30 minutes


    Dear community,


    I have a Surface Pro and since an update in September 2019 battery drains pretty quickly 4 hours, before it was 10 hours. But since 2 weeks it's a complet nightmare with bettery only lasting for about 30 minutes. Is there anything I can do or is there an update to fix this?


    I've already read a couple of other posts but nothing was helpful like resetting the system. As everyone asked for the battery report, please find it here. I'm looking very much forward to your replies as I can barely use my Surface any more...
     
  2. User Advert


    Hi,

    willkommen im Windows Forum!
Thema:

Surface Pro battery drains within 30 minutes - Surface

Die Seite wird geladen...

Surface Pro battery drains within 30 minutes - Similar Threads - Surface battery drains

Forum Datum

Windows Benutzeranmeldung dauert 30 Minuten

Windows Benutzeranmeldung dauert 30 Minuten: Hallo zusammen, wir haben das Problem in unregelmäßigen Abständen auf mittlerweile mind. 15 Geräten: Wenn sich unsere Mitarbeiter an dem Tag nach dem Aufenthalt im Unternehmensnetzwerk, Zuhause...
Apps 15. März 2023

Windows Benutzeranmeldung dauert 30 Minuten

Windows Benutzeranmeldung dauert 30 Minuten: Hallo zusammen, wir haben das Problem in unregelmäßigen Abständen auf mittlerweile mind. 15 Geräten: Wenn sich unsere Mitarbeiter an dem Tag nach dem Aufenthalt im Unternehmensnetzwerk, Zuhause...
Games und Spiele 15. März 2023

Word - Mergefield Uhrzeit minus 30 Minuten

Word - Mergefield Uhrzeit minus 30 Minuten: Hallo Zusammen Bin auf der Suche wie ich das mit Word und Mergefield lösen kann Meine Source Datei ist eine Excel Datei Office 365 Im Word gebe ich folgendes ein { MERGEFIELD UHRZEIT \@...
Microsoft Office 4. März 2021

Surface Pro 4 swollen battery and bent screen

Surface Pro 4 swollen battery and bent screen: Hello there My Surface Pro 4 has a swollen battery and a bent screen. It is unfortunate because this is a replacement model of a previous one having had the same problem. However, the warranty...
Surface 27. Februar 2019

Sea of Thieves Windows 10 Pro Disconnect after 30 Minutes

Sea of Thieves Windows 10 Pro Disconnect after 30 Minutes: Hey :) So My Problem is that i get a Disconnect every 30 Minutes in Sea of Thieves and i dont know why... first i thought its cause Xbox has a strict Nat type but i kind amanaged to get it open...
Games und Spiele 17. August 2018

Mehr als 30 Mails pro Minute verschicken

Mehr als 30 Mails pro Minute verschicken: Hallo an alle! Ich muss über eine Abrechnungsoftware monatlich innerhalb von kurzer zeit viele Mails mit Anhängen verschicken. Leider gehen nur 30 raus-die abrechnug làuft weiter und ich muss...
Microsoft Office 9. Februar 2018

Battery+

Battery+: Battery+ [IMG] With more than 1500 thousand downloads, Battery+ is one of the most downloaded apps for Windows Phone. "A Simple & Unique Battery Status App" Nokianesia Blog Review "Best...
Tools + Produktivität 21. März 2015
Surface Pro battery drains within 30 minutes solved
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Auf dieser Website werden Cookies für die Zugriffsanalyse und Anzeigenmessung verwendet.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.