Telephone activation of Office home 2007

Diskutiere und helfe bei Telephone activation of Office home 2007 im Bereich Microsoft Office im Windows Info bei einer Lösung; I am using this product on 3 computers (3er licence) and have recently bought a new computer. I backed up my files and documents and wanted to install... Dieses Thema im Forum "Microsoft Office" wurde erstellt von HarryGlass55, 17. Oktober 2016.

1. Telephone activation of Office home 2007

I am using this product on 3 computers (3er licence) and have recently bought a new computer. I backed up my files and documents and wanted to install Office home 2007 on the new PC. It was de-installed from the old PC.

On the new PC activation is proving difficult. I can´t activate over the internet so i tried the telephone. I was told that a telephone activation is not possible as a popup window is not opening after i click on the telephone activation link.

I´ve tried the original DVD using the repair option.. it´s updated but i can´t continue until the popup window opens with a telephone activation key?

My question is how do i get the popup window to open OR how can i get it activated on the internet?

Thanks

PS.. i have tried Googling for the answer but anything i´ve tried hasn´t worked.

2. Thomas Löwe Win User

Activation of Office 365 from abroad

Hallo Thorsten,

vielen Dank für deine Nachricht.

Bitte rufe den Microsoft Support an. Die Telefonnummern findest du auf der folgenden Seite:

http://support2.microsoft.com/gp/customer-service-phone-numbers

Der Microsoft Support in Deutschland ist unter der folgenden Telefonnummer zu erreichen:

0049-1806-672255.

Bei weiteren Fragen stehen wir dir jederzeit gern zur Verfügung.
  3. ugoldenblatt Win User

Activation of Microsoft Office 2013 in German abroad impossible?

Das Produkt wurde offensichtlich in Deutschland gekauft und soll jetzt in Israel verwendet werden.

Die Telefonnummer des hiesigen Kundendienstes habe ich bereits, wuerde aber die Sache gern in deutsch loesen.
    Koennten Sie mir da weiterhelfen? Das kann doch so schwer nicht sein.
    Gibt es einen Ersatzlink zu Ihrem springenden
    https://support.microsoft.com/ ?
    Danke.
  4. Thomas Löwe Win User

Hello,

Please contact Microsoft in your Country.

You will find the phone number here:

support.microsoft.com/gp/customer-service-phone-numbers

Please post further support queries in this englisch speakting forum:

http://answers.microsoft.com/en-us/office/forum/office_install
  5. Thomas Löwe Win User

Hallo,

vielen Dank für deine Nachricht.

Es handelt sich bei dem von dir beschriebenen Verhalten (Beschränkung von Versionen auf bestimmte Regionen) um keinen Fehler.

Bitte rufe den Microsoft Support in Deutschland unter 0049-1806-672255 an. Die Telefonkosten sind abhängig von deinem Telefonanbieter.

Bitte markiere die Antwort noch als Lösung.

Bei weiteren Fragen stehen wir dir jederzeit gern zur Verfügung.
  6. ugoldenblatt Win User

Wie schon mehrfach erwaehnt in diesem Thread, die Telefonnummer ist nicht erreichbar vom Ausland aus, jedenfalls nicht von Israel mit seinen besonderen Securityschranken. Das muessten Sie eigentlich wissen. Ich erwarte von Microsoft eine detaillierte Anweisung
    per mail oder in diesem Forum, wie ich mein gekauftes Produkt nutzen oder gegebenenfalls mein Geld zurueckbekommen kann, da dieses Produkt bis jetzt nutzlos ist bzw mit jeder Minute veraltet.

Herzlichen Dank fuer konstruktive Vorschlaege oder Verlinkung an einen anderen Microsoft Kundendienst Mitarbeiter, der sich mit solchen Sachen auskennt.
  7. User Advert

Hi,

willkommen im Windows Forum!
Thema:

Telephone activation of Office home 2007 - Microsoft Office

Die Seite wird geladen...

Telephone activation of Office home 2007 - Similar Threads - Telephone activation Office

Forum Datum

Activation of Office License Key after Install on new Mac fails

Activation of Office License Key after Install on new Mac fails: I restored Office 2011 from a time machine backup after purchasing a new Mac. When I enter my Office 2011 License key in the online activation dialogue, it fails saying that the online...
Microsoft Office 9. Juli 2019

Office Home andStudent 2007

Office Home andStudent 2007: Hallo, habe Office Home and Student 2007 auf . Kann man es an meinen Rechner aktivieren? Der Code lautet TQ4VK-844AB-Q682V-C9QXT-J4YTQ, oder TQ4VK-8444B-Q682V-C9QXT-J4YTQ ? Danke
Microsoft Office 30. Mai 2019

Product key is not visible for the activation of Office

Product key is not visible for the activation of Office: I bought a product key for office professional plus 2016 on 27th April which I could install it on 2 PCs. After having installed it on 1 PC, the product key could not be seen in my 'Order...
Microsoft Office 3. Juni 2018

Office Home 2007

Office Home 2007: Bei installation von Office Home2007 von DVD kommt Fehler 1935 und installation wird abgebrochen.
Microsoft Office 8. Januar 2018

office outlook 2007/ office home and student 2007

office outlook 2007/ office home and student 2007: Ist es möglich jetzt ein uggrade auf office outlook 2013 zu machen bei beiden Programmen.. Danke Hedda Holz-Bensch
Microsoft Office 28. Oktober 2017

Audible Activation

Audible Activation: Hallo, seit einigen Tagen kann ich Audible Acitivation nicht erreichen. Bei der Player-Anmeldung erscheint: Die Navigation zu der Webseite wurde abgebrochen. Audible konnte mir nicht helfen. Danke
Allgemeines 16. Juli 2017

office activation problem

office activation problem: Hello. I have a subscribtion to Office on my home computer. But today it asked for activation... This is strange, It never asked before. I pay for product each month nearly a year. What shall I...
Microsoft Office 3. Februar 2017
Telephone activation of Office home 2007 solved
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.