Use a Paysafecard on the Microsoft-Store [Win10]

Diskutiere und helfe bei Use a Paysafecard on the Microsoft-Store [Win10] im Bereich Games und Spiele im Windows Info bei einer Lösung; Dear lovely Community, I´ve got a little problem. sadly I listen to a friend who said to me, that I am able to pay in the Xbox store at my Win10 Pc... Dieses Thema im Forum "Games und Spiele" wurde erstellt von Emilio_23, 16. Oktober 2018.

1. Emilio_23
    Emilio_23 Gast

Use a Paysafecard on the Microsoft-Store [Win10]

Dear lovely Community,

I´ve got a little problem. sadly I listen to a friend who said to me, that I am able to pay in the Xbox store at my Win10 Pc with Paysafecards. To buy Forza 7 Ulitmate I bought 2x 20€ Paysafe cards and 1x 50€, but the store doesn't accept Paysafecards.

it would be nice to find a solution to my problem because I want to play with him, who owns an Xbox One.

Hope you are able to help me fastly.

Your Emilio

P.S. sorry for my bad English knowledge

2. User Advert

Hi,

willkommen im Windows Forum!
Thema:

Use a Paysafecard on the Microsoft-Store [Win10] - Games und Spiele

Die Seite wird geladen...

Use a Paysafecard on the Microsoft-Store [Win10] - Similar Threads - Use Paysafecard the

Forum Datum

How files are listed on the screen

How files are listed on the screen: For some reason Windows now lists the contents of my folders from bottom to top. How can I change it so that it's from the top to the bottom?
Allgemeines 22. Februar 2019

Changing the header look on a communication site

Changing the header look on a communication site: Hi there, I am trying to change the header look on my newly created communication site. the result should look like in the example here (color background and sub-menus):...
Microsoft Office 29. Januar 2019

use a paysafecard

use a paysafecard: Dear lovely Community, I´ve got a little problem. sadly I listen to a friend who said to me, that I am able to pay in the Xbox store at my Win10 Pc with Paysafecards. To buy Forza 7 Ulitmate I...
Games und Spiele 16. Oktober 2018

Microsoft Store

Microsoft Store: Hey! Ich Habe Mich Mit einen Xbox Account Im store Angemeldet Weill Ich Meine forza Dlc's Runterladen wollte da ateht aber nur dieses produkt gehört ihnen es ist aber nicht instaliert kann mir...
Apps 23. Mai 2018

Microsoft Store

Microsoft Store: Hallo Leute! Habe ein Problem mit den Apps. Habe das Gerät neu angeschafft und kann keine Apps downloaden. Kann zwar problemlos in den Microsoft Store einsteigen und die Apps öffnen. Nur wenn...
Apps 18. Mai 2018

Microsoft Store

Microsoft Store: Hallo, ich habe ein neues Windows phone Lumia 640, win 8.1. Beim abrufen der Apps kein Zugriff auf den Store. Entweder kann keine Verbindung zum Store aufgebaut werden oder es kommt der...
Allgemeines 13. April 2018

The Tribez - Microsoft Store bringt Fehler "UserAlreadyOwnsContent!

The Tribez - Microsoft Store bringt Fehler "UserAlreadyOwnsContent!: Halo Zusammen, ich spiele schon ziemlich lange 'The Tribez' unter Win10. Seit ca. einer Woche kann ich nun keine Sonderangebote (Diamanten, bestimmte Gebäude, ...) aus dem MS Store kaufen. Ich...
Games und Spiele 5. April 2018
Use a Paysafecard on the Microsoft-Store [Win10] solved
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.