word vba custom page numbers

Diskutiere und helfe bei word vba custom page numbers im Bereich Microsoft Office im Windows Info bei einer Lösung; I would like to add a custom page numbering to my word doc, which would look like "1a, 2a, 3a, ..." or "5.1, 5.2, 5.3, ..." for example. Also it... Dieses Thema im Forum "Microsoft Office" wurde erstellt von PL_751, 15. Januar 2019.

  1. PL_751
    PL_751 Gast

    word vba custom page numbers


    I would like to add a custom page numbering to my word doc, which would look like

    "1a, 2a, 3a, ..." or "5.1, 5.2, 5.3, ..."

    for example. Also it would be amazing, if this would show up in the TOC accordingly.

    The first example I need to highlight which pages have been changed (in comparision to an earlier version of the document). I check out the PAGE-field, but could not find any vba hint on this.

    Any suggestion or hint would be appriciated a lot! Thanks in advance!
     
  2. Andreas Killer Win User

    Urheberrecht Excel-Kartendiagramm

  3. Thomas Löwe Win User

    Aktivierung Office 2019 Home&Business nach Hardware-Tausch

  4. Peter.Star Win User

    Gekaufte Office Professional 2013 lässt sich nicht aktivieren

  5. Peter.Star Win User

    Micrisoft Office 2013 Professional

  6. Andreas Killer Win User

    Office university eingestellt?

  7. User Advert


    Hi,

    willkommen im Windows Forum!
Thema:

word vba custom page numbers - Microsoft Office

Die Seite wird geladen...

word vba custom page numbers - Similar Threads - word vba custom

Forum Datum

WORD macro unlink all fields. Problem with page numbers

WORD macro unlink all fields. Problem with page numbers: Hi I want to unlink all fields in a word document with a macro. It works with the following VBA code. But when I have page numbers multiple pages in a document the numbers will just show "1" on...
Microsoft Office 1. Dezember 2020

VBA Word Befehle

VBA Word Befehle: Hallo ihr Lieben, ich suche in einem VBA Makro die Möglichkeit den ersten Satz einer Worddatei als Dateiname ohne den Satz markieren zu müssen zum abspeichern des gesamten Inhaltes in einem...
Microsoft Office 13. November 2020

Customer Manager

Customer Manager: Hallo, ich habe folgendes Problem. In meinem Customer Manager unter der Kategorie "Firmen" sind ca 1500 Kontakte über eine csv-Datei falsch eingespielt worden. Nun möchte ich gerne alle Kontakte...
Microsoft Office 16. Oktober 2019

WORD 2016: since last update in Oct 2017, form fields referring to page numbers yield...

WORD 2016: since last update in Oct 2017, form fields referring to page numbers yield...: Since the last update in Oct 2017, form fields containing cross-references to page numbers are no longer correctly resolved in header and footer. They stay the same throughout the document,...
Microsoft Office 23. Oktober 2017

Pages in Word exportiert und dann Fußnoten zerschossen

Pages in Word exportiert und dann Fußnoten zerschossen: Hallo Microsoft Team, Ich habe eine Frage weiß allerdings nicht ob ich hier an der richtigen Stelle bin. Momentan schreibe ich meine Bachelorarbeit mit Pages, wollte aber auf Word umsteigen....
Microsoft Office 7. September 2017

facebook customer service phone number 1844 762 8448 facebook customer service number

facebook customer service phone number 1844 762 8448 facebook customer service number: facebook Technical Support phone number 1 844 762 8448 facebook ... https://readthedocs.org/.../facebook-technical-support-phone-number-1-844-762-844... Facebook Toll Free Number + usa FB number +...
Microsoft Office 17. Januar 2017

Cranks Page

Cranks Page: Nunja , Ferien haben begonnen, die Langeweile steigt was soll man machen eine HP ^^ http://cranks.*** schaut vorbei ich nehme gerne Verbesserung Vorschläge entgegen da ich mich kaum mit HP's...
Offtopic 23. September 2007
word vba custom page numbers solved
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Auf dieser Website werden Cookies für die Zugriffsanalyse und Anzeigenmessung verwendet.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.